El perquè de tot plegat

A casa la meva parella em mira de reüll cada vegada que li demano que no tiri un pot de iogurt, una llauna de tomàquet buida o un pot de qualsevol conserva… ell no s’imagina la quantitat de coses que es poden fer amb ells!

Així, amb la conya, va començar a dir-me Senyoreta Pots; fart d’haver de tirar d’amagat meu els pots de vidre i les llaunes fetes servir perquè a mi no se m’acudís aprofitar-les per a qualsevol manualitat.

M’encanta el món del DIY i la filosofia de les coses fetes a mà, i a més a poc a poc estic aprenent a cosir, o sigui que si ho ajuntes tot surt una combinació creativa que per algún lloc o altre cal canalitzar!

Obrint el bloc només pretenc posar el que vaig fent i així no oblidar-me’n, a la vegada que m’ajudarà a tenir-ho tot ben ordenadet… o això espero!

Senyoreta Pots

Anuncis

5 thoughts on “El perquè de tot plegat

    • jejeje ostres! doncs no ho hagués dit mai però tens raó… però no no, per casa em van dient Senyoreta Pots perquè li faig guardar tots els pots per fer qualsevol cosa, des de melmelades a porta espelmes, depèn de l’època!

  1. Estic molt orgullosa de la Senyoreta pots , es genial veure totes les coses que fa i sobretot amb la il.lusió que ho fa . Tu si que ets un tresor Senyoretapots .

  2. Retroenllaç: Caseta de gengibre i cumple blog | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

