Corretges per a rellotges

Quan vaig anar a la fira Creativa fa unes setmanes vaig veure uns rellotges molt monos que tenien les corretges fetes de roba. Em van semblar la mar de macos i després ha resultat ser ben fàcil de fer!

De fet el més complicat de tot el procés ha estat trobar les esferes dels rellotges… sé que l’ideal seria reciclar algun rellotge que tingui la corretja feta mal bé… però com que volia utilitzar-los per fer un regal, feia lleig regalar un rellotge mig fet servir oi?

Finalment doncs, vaig trobar per internet una web on comprar les esferes i vaig començar a fer proves. Primer vaig fer el groc, amb motius de costura com el botó en forma de bobina de fil i el didal, i ja que hi era vaig aprofitar per fer un fermall a conjunt.

rellotge i fermall

Quan vaig veure que més o menys me’n sortia vaig posar-me a fer el que li he regalat al meu amic invisible…a la destinatària del regal li agraden molt els gats, i no vaig tenir cap dubte sobre com l’havia de decorar!

rellotges

Anuncis

2 thoughts on “Corretges per a rellotges

  1. Un rellotge fantàstic! M’agrada moltíssim, decorat amb els gatets i fet amb molt de carinyu! 🙂 Gràcies Núria!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

