Sant Esteve 2013 i fundes per a mocadors

Ja ha passat un Nadal més… deu ser que em faig gran, però cada vegada em passa el temps més ràpid.

Bé, sigui com sigui el fet és que ja fa tres anys que cada Sant Esteve vé la família a dinar a casa. Com que a poc a poc he anat descobrint el món de la cuina i del DIY, vulguis que no cada any vaig incorporant novetats a aquesta trobada familiar, la qual cosa ha fet que aquests dies de Nadal que habitualment eren tristos i nostàlgics tinguin un petit alicient i em motivo perquè els comensals marxin la mar de contents.

Aquest any doncs, no podia ser menys i hem ofert un bon dinar, amb tot de detalls DIY de decoració… amb còctel de benvinguda inclòs!

St Esteve 2013
I com a cirereta hem donat un petit detall; una funda per a mocadors!

fundes mocadors

Bones festes!

Anuncis

2 thoughts on “Sant Esteve 2013 i fundes per a mocadors

M'encanta llegir els teus comentaris!

