Funda per a tisores

És necessari que les tisores portin una funda? Doncs òbviament no jeje però i com queden de bé? és una de les primeres coses que em vaig atrevir a fer jo sola amb la màquina de cosir… i va ser quan vaig descobrir què era el punt amagat. De fet en la primera funda amagat amagat tampoc em va quedar el punt, però jo anava lluint la meva funda per tot arreu, ben orgullosa.

funra tisores

Per fer-la vaig seguir aquest tutorial. Per començar crec que és un projecte genial perquè és útil i gens complicat… i si encara no tens dues tisores bones dónes peu a que algú te les regali!

De fet ahir a la nit després del gran dinar de Sant Esteve vaig posar-me a fer una altra funda, per un altre amic invisible, aquesta vegada de la feina.  L’he de donar avui, i com que la noia que m’ha tocat i jo vam començar a cosir gairebé a la vegada (ens vam comprar la màquina el mateix dia aquest estiu passat!) m’ha semblat un bon detall, juntament amb un pack de bobines de fils i polvorons casolans fets per mi.

funda tisores2

funda tisores1

Anuncis

2 thoughts on “Funda per a tisores

  1. Són xulíssimes! per mi és molt útil! GRÀCIES!
    Em permet tenir dos estisores juntes i guardadetes (perquè sinó sempre les tinc escampades i les perdo) i quan les poso al meu “costureru” portàtil fet per mi les poso amb la funda així no me’l furada jeje.

M'encanta llegir els teus comentaris!

