Corona de Nadal

Un dia a classe de costura van començar a ensenyar coses que es podien fer perquè agaféssim idees i ens inspiréssim. Erem ja pels volts de Nadal, i jo tenia el cap amb les estovalles que volia fer, però al veure la corona de Nadal que em van ensenyar… no me’n vaig poder estar i vaig saber que intentaria fer-la. Ja feia uns dies que estava liada amb una altra, la qual m’estava portant més feina del que jo m’esperava, i sincerament, no era massa del meu estil. Així que vaig aprofitar la fira Creativa per comprar les teles.

La corona que em van ensenyar a classe és aquesta:

corona de nadal3

A la fira vaig veure aquesta altra:

corona de nadal4

I la meva finalment va acabar així:

corona de nadal2

La pobra està una mica tullideta de la part de dalt, però és que em va costar bastant trenar-la i que es quedés quieta per poder unir les diferents parts… poc a poc, segur que l’any que vé em sortirà millor!

La primera que vaig començar a fer li vaig acabar regalant al meu germà petit, que va estar encantat!

corona5

Anuncis

M'encanta llegir els teus comentaris!

