Complements Ipad

Fa uns dies li vam regalar a la meva sogra un Ipad. La veritat és que la dona està molt entusiasmada aprenent com funciona, i estic segura que l’utilitzarà molt. Per això, després de la prova de foc que va ser fer la primera funda d’Ipad em vaig animar a fer-n’hi una altra per a ella. Al final com que em va sobrar tela vaig decidir fer també un suport i una funda per a les ulleres.

suport espe

 

funda ipad espe

funda ulleres espe

ipad espe2 ipad espe

Bon any nou! i espero que l’any que vé  sigui com a mínim igual que aquest i poguem seguir disfrutant dels petits detalls que fan de cada moment únic i especial.

Anuncis

4 thoughts on “Complements Ipad

  1. Senyoreta Pots!!! ahir ja vaig veure rondar un iPad -que teòricament no havia de sortir de casa- amb la teva funda!!!!
    Et posaran tot tipus d’excusa, però estic segura que tenir una funda com la teva dóna una tranquil·litat que fa que ens saltem els pròposits per l’iPad 😛

      • Que sàpigues que la mare del senyor Pots és una gran relacions públiques del teu bloc. No va dubtar a recomanar m’ho a la calçotada de la setmana passada 🙂
        Un petó a les dues,

M'encanta llegir els teus comentaris!

