Kutchipèdia

Avui m’ha arribat un autoregal que m’he fet; la Kutchipedia!

Vaig descobrir fa uns dies la seva pàgina web, i em vaig enamorar de tot, i finalment va caure… m’he portat taaan bé que vaig pensar que seria un bon regal jeje. Només he pogut donar-hi un cop d’ull per sobre, però promet molt! està tot explicat de manera molt visual i porta mostres de diversos materials perquè te’n facis una idea real, sembla molt útil! A més, com que la meitat de les fitxes estan dedicades a la costura i l’altra meitat al ganxet, a veure si em serveix per tornar-me a posar amb aquest últim, que últimament el tinc molt abandonat.

Imatge

Ha arribat embolicadet molt mono, i sort que és cap de setmana perquè ja veig a venir que quan m’hi posi no podré deixar-ho!

4 thoughts on “Kutchipèdia

  1. Hola!! he estat mirant la página de la kutchipedia i no ho entenc massa! què has comprat per tenir tota la col·lecció? les llibretes i a part les fitxes ? 21 euros més 30 euros oi?? merci!!

    • Hola! sí, he comprat el pack on venen totes les llibretes (21€) i hi ha els tutorials, i el pack de les fitxes (30€) on hi ha explicacions més teòriques tant de costura com de ganxet. Per completar-la hi ha un altre pack on venen més tutorials, però per començar vaig pensar que ja en tenia prou amb aquests dos… així també tinc una excusa per passar-me un dia per la botiga!
      Per ara el que m’he mirat de costura em va bé perquè expliquen cosetes més tècniques que no sabia, i sobretot pel tema del ganxet crec que em serà molt útil perquè sóc bastant negada i allà ho esplica pas a pas!
      Espero haver-te ajudat!

M'encanta llegir els teus comentaris!

