Colls

Ja fa uns anys que a casa vam decidir no fer-nos un regal de reis a cadascú, i fer l’amic invisible, o sigui que en teoria no hauria de pensar en què regalo ni res per l’estil, perquè el regal de l’amic invisible que m’ha tocat ja fa dies que el tinc a casa.

Tot i així, aquest any hi ha hagut un regal estrella, i han sigut aquests colls. Al final em vaig liar a fer diferents models,  i n’he pogut regalar un als familiars més propers. Sembla que n’hagi fet tota una col·lecció, però la veritat és que una vegada comences, són tan fàcils i queden taaaan bé, que no te’n pots estar de seguir cosint! Tots són una banda polar i l’altre cotó, i espero que siguin ben còmodes i útils per fer-los servir durant el que queda d’hivern. M’he basat en aquest tutorial.

buffs1

El de sota a la dreta és una mica diferent perquè és per a la iaia. De fet li vaig començar a fer una bufanda amb ganxet, però sóc una mica negada amb això de les llanes i el ganxet, i abans de regalar-li una bufanda que semblés la carretera de Manresa he preferit canviar el regal i més endavant, quan hagi perfeccionat la tècnica, ja li donaré. Estava feta amb amor, i això és el que compta jeje però tampoc cal passar-se pobra dona!

buffs2

El paper que he fet servir per enrotllar-los és d’aquest enllaç, i jo he personalitzat les isntruccions d’ús:

                  # Renta’l amb molt de carinyo

                  # Somriu i porta’l ben feliç

                  # Visita el meu blog: senyoretapots.wordpress.com

Definitivament, un regal útil i còmode de fer! De fet ha triomfat tant que ja en tinc dos més a la llista per fer!

Anuncis

6 thoughts on “Colls

  1. I molt xulu pel que el rep!! :):):):)
    és taaaaan calentona la part de polar.. per les que som delicadetes del coll, tot un encert 😀
    Els detallets d’entrega, tant les instruccions d’ús com l’embolcall, són una cucada!

  2. M’encanten!!! Abans de que acabi l’hivern hauré de provar de fer-ne algun! Moltes gràcies per les idees! vaig perfeccionant el meu inventari també!
    😉

M'encanta llegir els teus comentaris!

