14 propòsits pel 2014

Quan arriba el nou any tots ens proposem nous reptes i objectius, coses per provar, millorar o canviar. Normalment la meitat (o més) dels propòsits es queden en això, propostes que ens hem fet però que quan arriba el 31 de Desembre ja gairebé ni recordem. Això ens passa a tots, i tampoc està tan malament, perquè així l’any següent  ja tens la meitat de la llista de propòsits feta jeje

Bé, el cas és que l’altre dia navegant vaig trobar la proposta del blog Scarlata y el señor Don Gato i m’he animat a pensar 14 objectius. Vaig una mica tard en publicar-ho, però més val tard que mai, no? Segur que d’aquí 12 mesos me n’arrepenteixo perquè no n’hauré complert ni una quarta part jeje però provem-ho!

Image

 

1- Mantenir el blog i escriure-hi de manera constant

2- Muntar un hort urbà… la primera experiència va estar bé, però aquesta vegada sense ratolí!

3- Fer un DIY amb un palet … un penjador? un capçal del llit? una jardinera? em dónes alguna idea?

4- Aprendre a fer moneders amb tanques (el primer intent no va ser massa fructífer)

5- Ser capaç de córrer durant 30 minuts seguits sense morir en l’intent… he descobert aquest programa que espero que m’ajudi! 

6- Muntar-me un bon espai per la costura

7- Fer-me el meu primer jersei! Amb una mica de sort serà d’aquí poc, perquè li tinc l’ull ficat a això… però ja ho veurem!

8- Llegir més… m’encanta la lectura però no sé perquè llegeixo menys del que m’agradaria

9- Motivar-me amb la feina i tornar a innovar

10- Treballar com a màxim una tarda… l’any passat ho vaig fer la mar de bé, a veure si aquest any segueixo igual

11-  Estalviar jejeje ric sola només de pensar-hi, però sí estalviar

12- Fer el meu primer vestit

13- Fer-li una manta (o unes quantes!) al gos més guapo del món, l’Esquitx!

14- Millorar amb el ganxet… sí, sóc una negada jeje

Doncs bé, se’m gira feina, però de la que motiva! Ja veurem què passa d’aquí 12 mesos!

Anuncis

4 thoughts on “14 propòsits pel 2014

  1. Oh! M’encanten tooooots! ÁNims per aconseguir-los TOTS!!! jO amb l’últim (suspitós que estigui en aquesta posició xD) procuraré ajudar-te una mica amb lo poc que ser! Jejeje 🙂

    • jejeje és casualitat que sigui l’últim.. deu haver estat el subconscient. Aix sí, m’hi he de posar perquè m’encanten les coses de ganxet quan les veig fetes, però quan les faig jo i queden tant tortes jeje no motiva gaire

    • que monos!! el meu projecte amb palets tot apunta que serà un penjador, suposo que pel rebedor de casa… però vaja que fins la primavera no crec que m’hi posi jeje per ara recopilo idees.

      Gràcies pels ànims! a veure si compleixo algun dels propòsits jeje

M'encanta llegir els teus comentaris!

