La meva primera faldilla

Ja fa unes setmanes… o potser ja fa uns mesos jeje que vaig començar a fer la meva primera faldilla. L’he hagut de cosir i descosir un munt de vegades, primer perquè el forro tibava tant que no podia caminar, després vaig equivocar-me posant la pana i la vaig col·locar del revés! total, una feinada .. i al final tampoc em convenç massa el resultat. Però bé, de tot se n’aprèn i tampoc podia quedar perfecta si no ho n’havia fet mai cap abans no?

Finalment…  aquí la teniu.

faldilla globus

La idea era fer una faldilla tipus globus. La part de dalt i la part de baix són de pana,  la resta té com una mica de llana, i per dins hi he posat forro de color marró. Justament com que el forro m’anava massa estret al final hi he posat un triangle de pana i hi he enganxat una floreta feta amb un trosset de la roba blava que m’ha sobrat.

faldilla2

També ha sigut el meu primer “yoyó”!

yoyo

El tema del yoyó o la floreta és ben curiós perquè sempre m’han agradat aquestes coses i he intentant fer-ho mi vegades, pero no acabava de sortir el que jo volia… total que resulta que és més fàcil del que em pensava:

– Talles un tros de roba utilitzant la mida d’un CD com a patró

– Fas una puntada a tot el voltant de la rodona

– Tibes del fil i ja et queda ben arrugadet

– Remates bé perquè no marxi el fil

– Poses algún botó per adornar

i ja està!

Fins la propera!

firmat

Anuncis

3 thoughts on “La meva primera faldilla

  1. ara ja entenc perquè no vens de compres (i rebaixes :P). si al final faràs de tot i no compraràs ca producte acabat… t’hauràs de dir “Fàbrica de la Senyoreta Pots”

      • I tant, dona! no és el preu, és el que gaudeixes! i si tanta estona anessis de rebaixes, segur que gastaries, ja t’ho puc ben dir… Ja fas bé, ja!

M'encanta llegir els teus comentaris!

