La Senyoreta Pots

L’entrada d’avui em fa especial il·lusió, per què? doncs per moltes raons.

Primer perquè ja tinc una imatge per identificar la Senyoreta Pots, però sobretot perquè me l’ha fet el meu cosí!

Per Nadal quan vaig donar els regals i vaig donar a conèixer el blog a la família, li vaig demanar al Jordi, el meu cosí, si m’ajudaria a fer un dibuixet pel blog. És l’artista de la família, i amb un minut i un llapis a la mà et fa meravelles. Sempre li diem que ens treurà de la misèria jeje és la nostra esperança, perquè està vist que la loteria no ens tocarà, i jo amb la psicologia no em faré pas d’or, està clar. Però bé, mentre el moment de glòria no li arriba, ell va fent dibuixos la mar de xulos per la família, i fins i tot per algún que altre concurs (molta sort!).

Així que ahir vaig anar a buscar el dibuix que m’havia fet, i li vaig explicar que com a agraïment anirem al CosmoCaixa un dia d’excursió! Sóc una mica friki jejeje i fa temps que tinc ganes de tornar-hi a anar  i visitar el Planetarium, o sigui que genial! Espero que a ell li agradi tant com a mi 🙂

Aprofitant que m’estic començant a aficionar a això de l’scrapbooking digital us presento la Senyoreta Pots en persona!

stapotsquadratsvermells

 

stapotsquadretsgrocs

 

Ah! i també estrenem firma 😉

firmat

Anuncis

3 thoughts on “La Senyoreta Pots

  1. juuuuuu, q mona la Senyoreta Pots!!!! Ja li pots dir al Jordi que jo també li veig futur (i espero que se’n recordi de mi també quan triomfi). de moment, que gaudiu del Cosmocaixa i de la Senyoreta Pots!

  2. Me encanta la senyoreta pots!!!!!! Muy original. Felicita a tu primo. Tu bloc es una pasada lo ire mirando a ver si cojo alguna idea.

M'encanta llegir els teus comentaris!

