Un pot per estalviar o el club #PAM2

Ja sabeu que pot que veig pot que intento aprofitar! Doncs aquest no ha sigut menys.

Aquest any m’he proposat estalviar, i l’altre dia navegant vaig trobar dues propostes; la primera era anar posant en un pot els mateixos euros que la setmana de l’any en la que estàs, i l’altre era anar posant en un pot totes les monedes de dos euros que caiguin a les teves mans. El cas és que en un primer moment em vaig entusiasmar i vaig pensar que podria fer la primera opció, però sincerament, s’ha de ser realista, i no crec que fos capaç de fer-ho de manera constant, i menys quan arribés el mes de desembre i toqués posar més de 50 euros la setmana! Així doncs, vaig trobar aquest post i vaig fer la meva versió.

Buscant buscant vaig veure que això té un nom i és el “Club del #PAM2”

Aquestes són les “normes”:

pam222

I aquesta és la versió del pot, que va passar de ser buit i soso

pot

A un pot especial per estalviar monedes de 2 euros… tot i que encara segueix buit jeje però per poc temps!

pot estalvi

I a més, els colors del pot queden perfectament amb el meu regal de reis que va ser aquesta súper Instax Mini8, per fer fotos tipus polaroid. Un toc vintage i romàntic que m’encanta!

instax mini 8

I tu? t’apuntes a estalviar? agafa un pot i a recopilar monedes de 2€!… Encara no tinc un objectiu clar per gastar el que arribi a estalviar, però tot apunta cap a una sortida de cap de setmana 🙂

firmat

2 thoughts on “Un pot per estalviar o el club #PAM2

M'encanta llegir els teus comentaris!

