Coll de tractors

Fer un regal a un noi és complicat… molt complicat!

Quan li vaig proposar a la meva parella si volia que li fes un coll com els que vaig fer per regalar aquest nadal em va dir que no, que ell no porta mai res al coll i que no se’l posaria… i és que de desagraïts el món n’és ple! jeje (és broooma) però el meu germà petit és diferent. Ell no demana mai res, no necessita mai res, però quan li dónes alguna cosa se la posa encantat. I en aquest cas vaig pensar que si a més a més feia servir una tela relacionada amb la seva feina i a la vegada el seu hobby segur que el faria servir, ni que només fos per no passar fred mentre està al seu “taller” desmuntant cotxes, o el que sigui que fa allà jiji

Així que vaig anar a la botiga de teles i finalment em vaig decidir per aquests tractorets i el polar negre. Per fer-lo em vaig haver de barallar una mica amb la roba… saps quan demanes 25 centímetres i veus que mica en mica de 25 passen a 20? t’indignes perquè tu has pagat per aquella quantitat, que era la que necessitaves i finalment resulta que t’han donat un tros de tela tort però has pagat per la quantitat sencera… en fi, que després fas mans i mànigues perquè no es noti i normalment tot acaba en un petit contratemps sense importància 🙂

Aquest és el resultat

buff tractors 1

Aquesta vegada vaig decidir personalitzar el paper amb que va lligat, doncs em  va semblar que li agradaria més que no pas els de “Handmade” que havia utiltizat pels buffs que vaig regalar a les “nenes” de la família per Nadal.

buff tractors2

Fins aviat!

Anuncis

2 thoughts on “Coll de tractors

  1. jijijijiji, tractorets ben monus eeee ja l’ha estrenat? per aquests dies que ha fet fresqueta haura anat bé 🙂
    al desagrait digues-li que despres no es queixi si es costipa ehhhhh

M'encanta llegir els teus comentaris!

