Samarreta tunejada

De petita la meva mare acostumava a personalitzar-me les samarretes, i a les típiques bambes Victoria s’entretenia a posar-m’hi tot de detallets (tachuelas i lentejuelas que no sé pas com es deuen dir en català!). Ja sabem que tot torna, i que el DIY està de moda. I aquí estic jo, que sempre he renegat de les modes, immersa en el Homemade i tota la pesca jeje

Encara no m’he posat a tunejar unes bambes perquè el fred no convida i prefereixo anar amb botes, però tot arribarà, ho apunto a la meva llista de coses pendents… que cada vegada és més llarga! Per ara he començat a fer les primeres proves amb samarretes, que tot i ser de màniga curta ja es deixen portar a sobre d’un jersei de coll alt, així vaig practicant per quan arribi l’estiu, que es preparin els bàsics del zara!

Quan vam anar a la fira Creativa vaig trobar “tachuelas” adhesives i unes floretes. Tal i com es veia que ho feia aquell senyor que les venia semblava molt fàcil. Un cop de planxa i ja està! I bé, finalment m’he animat a provar-ho, i estic molt contenta amb el resultat, tot i que també és veritat que caldrà veure com aguanta tot això el moviment del dia a dia, i sobretot la prova de foc de la rentadora!

Doncs el canvi d’avui és senzill, i així és com ha quedat

samarreta tunejada

Anuncis

One thought on “Samarreta tunejada

  1. Retroenllaç: Samarreta amb aplicació invertida – RUMS #9 | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

