Coll amb snaps

Sí sí, ja ho sé, debeu pensar … un altre coll? Que pesada! Però prometo que és l’últim de la temporada!

De fet, són dos. És d’aquelles coses que passen, que et demanen si els en pots fer un, i com que no sé dir que no… aquí em teniu. Un va ser per la meva cunyada, i l’altre per la germana de la meva tieta. Me’ls van demanar en moments diferents, però al final els he acabat fent aquest cap de setmana… si m’esperava més encara passarà el fred i no els podran estrenar!

Pel primer l’única pista que em va donar per triar la roba va ser que acostumava a anar amb abrics de color marró, i que preferia un estil més aviat clàssic. Jo com que sempre he pensat que el marró i el rosa queden molt bé junts, vaig fer aquesta combinació, i a canvi, ella que és la venedora de Thermomix per excel·lència, em va obsequiar amb un faristol per posar el llibre de receptes mentre estàs cuinant, mono eh?

buff rosa

Pel de la meva cunyada finalment vam anar les dues juntes a triar les teles, i ens vam decantar per un beige i una combinació de diversos colors. Aquest sabia que volia fer-hi alguna cosa diferent, doncs fer sempre el mateix, tot i que és més ràpid, no motiva. Així que vaig innovar amb els snaps. No acabo de trobar-li el punt a això de posar snaps, i per posar-ne un en faig malbé 2 o 3 jeje no em surt massa a compte no. Però bé aquí el teniu, amb una pestanyeta per l’snap i un petit detallet amb la floreta i un gatet per donar-li un toc més personal. Per fer-lo, i sobretot per acabar-me de convèncer que si feia la pestanya quedaria bé, em vaig inspirar amb aquest.

buff snaps

firmat

Anuncis

5 thoughts on “Coll amb snaps

  1. T’han quedat molt xulos… Jo avui en publico un altre al blog, aquesta vegada per mi, que tant regalar i jo no en tenia 🙂
    Pels snaps… mira que la peça negra de la màquina (la que es pot canviar) sigui de la mateixa mida que els snaps. Hi ha “talles”, de snaps i de la peça aquesta, i normalment els “pliers” en porten dues o tres diferents.
    A part d’això, col.loca les dues parts del snap, posa el plier, fes una miqueta de pressió i comprova que el snap està ben col.locat respecte al plier (si et queda torçat i fas la pressió, es trenca, es torça…) i llavors apreta fort.
    Si tot això ja ho fas, no sé què més dir-te perquè et quedin ben posats… :-/

    • Saps què em passava? Que el plier s’encallava i havia de fer molta força… L’altre dia vaig fer una funda d’Ipad per regalar, que aviat veuràs per aquí, i al posar-li l’snap vaig veure q ja no es movia gens la maquineta. Total, que la vaig desmuntar i li vam posar una mica d’oli… I ja va com una seda! Vaig corrents a veure el teu!

  2. “Bescanvi o Troc: El bescanvi o troc directe era la manera en què les antigues civilitzacions van començar a comerciar. Es tracta de intercanviar mercaderies per altres mercaderies d’igual valor. El principal inconvenient d’aquest tipus de comerç és que les dues parts involucrades en la transacció comercial havien de coincidir en la necessitat de les mercaderies ofertes per l’altra part.”
    Això es un “tornar als orígens” en tota regla!

M'encanta llegir els teus comentaris!

