Diadema DIY i anell a conjunt – RUMS #8

Que m’agraden les puntes i les coses amb un toc romàntic no és cap novetat, i que m’encanten els fermalls, els clips, diademes i qualsevol tipus de decoració que es pugui posar al cap… tampoc jeje La veritat és que no en faig servir tants com m’agradaria, al treballar amb persones i bata blanca has d’intentar tenir una imatge més o menys neutra… però hi ha dies que no me’n puc estar i em poso el que em vé de gust… bé no tot, perquè sinó semblaria un arbre de nadal i tampoc és plan!

El cap de setmana passat vaig anar als encants a Barcelona, en un principi només a donar un volt per veure què hi havia, però no me’n vaig poder estar de comprar un parell de teles i dues diademes de metall  que semblava que em cridaven perquè me les endugés…En aquell moment no sabia quin ús li donaria però tenia clar que no les podia deixar allà, i dit i fet me les vaig quedar i ja vaig començar a rumiar com les tunejaria.

No sé perquè però en diverses èpoques de la meva vida m’he mogut i deixat influenciar molt pels colors, recordo una època en que tot m’ho comprava lila, una altra verd i taronja…. i ara és el turquesa i el rosa jeje Amb això vull dir que, sí, efectivament, la primera diadema que he fet l’he tunejat amb colors turqueses, doncs la tela que vaig comprar també ho era i hi quedava a la perfecció amb el que tenia en ment.

diadema turquesa

El procés és molt senzill, primer pintes la diadema al teu gust. Jo li he fet dues capes de turquesa i després he fet rodonetes blanques amb el pintxo i el pinta ungles blanc típic de la manicura franesa. Després només cal fer una petita basta en una tira de tela, quan arribes al final tibar perquè quedi ben arrugadet i cosir formant una flor. Finalment hi afegeixes els detalls i ho enganxes a la diadema.

DIADEMATURQ

És tan senzill que em vaig entusiasmar i vaig fer el mateix una miqueta més petit per un anell, doncs feia temps que tenia un suport d’anell que no sabia com utilitzar-lo, i aquesta era l’ocasió perfecta.

ANELL TURQ

Amb aquesta entrada aprofito per estrenar-me al RUMS, on trobaràs coses fetes per i per a nosaltres! 🙂

firmatt

4 thoughts on “Diadema DIY i anell a conjunt – RUMS #8

  1. Retroenllaç: Samarreta amb aplicació invertida – RUMS #9 | Senyoreta Pots

  2. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

