Samarreta amb aplicació invertida – RUMS #9

Si l’altre dia us ensenyava la diadema i l’anell que vaig fer, avui li toca el torn a un altre DIY, en aquest cas tunejant una altra samarreta bàsica. Fa unes setmanes ja vareu poder veure aquesta, que per cert, fins ara no ha perdut cap dels detalls autoadhesius que li vaig posar, tot i haver passat per la rentadora! La d’avui és un estil i una tècnica diferent, i va més a joc amb els accessoris de color turquesa. Per donar-li un bon canvi a la nostra samarreta només necessitem:

material samarreta

Jo he utilitzat una samarreta bàsica que vaig comprar al Primark, aquesta en qüestió val 4€, però me’n vaig comprar una altra per 2,5€! O sigui que no hi ha excusa per no intentar-ho! I la tècnica que veieu es diu aplicació invertida, i és molt fàcil de fer.

Primer cal retallar el dibuix que volguem en un paper i després copiem la silueta d’aquest dibuix a la part de la samarreta que més ens agradi, a poder ser amb un rotulador d’aquests que després la tinta desapareix ja sigui amb aigua o passant la planxa.

samarretaa

Tallar un tros de la tela que farem servir i posar-lo per dins de la samarreta, procurant que quedi ben bé a sota del dibuix que hem marcat i aguantar-lo bé amb agulles, però posant-les de manera que després ens permeti cosir sense problema. Jo en aquest pas recomano que la tela de sota no sigui massa justa de mida, més val que sigui gran i després ja retallarem.

samarretablava2

Cosim seguint la línia del dibuix que hem marcat prèviament.

samarretabava1

Treiem les agulles, i ja podem retallar la samarreta (sense por!)per la part de dintre del dibuix i de la costura que hem fet, procurant no tallar la tela de sota eh!

samarretablava3

Finalment girem la samarreta i retallem la tela que ens sobri, i ja està! A fardar de samarreta nova i totalment personalitzada! Oi que és més fàcil del que semblava?

samarretablava4

Jo en la que veieu a la fotografia vaig decidir fer un cor a la part del darrere i un altre força més petit al davant. La veritat és que com més petit sigui el dibuix més difícil és que quedi bé perquè costa més maniobrar a l’hora cosir. Com que la tela de sota és de punta i deixa entreveure què hi ha darrere, vaig haver de situar estratègicament els cors perquè no es veiés la roba interior, pensant ja de cara al bon temps. Ara per ara la porto sobre d’un jersei i vaig la mar d’agust!

blavasamarreta

Perquè veieu un altre estil, però seguint amb la mateixa tècnica i el mateix dibuix aquí us ensenyo la primera que vaig fer amb una samarreta blanca que tenia per casa. La veritat és que per començar els cors són un dibuix ben senzill i que us quedarà tan bé que segur que us anima a continuar practicant.

cors

Tot i així, la propera que us ensenyi tindrà una altra forma que ja la tinc al cap!

Quines ganes de que arribi la primavera per poder lluir-les com cal!

Amb aquesta samarreta participo al RUMS#9! Aquí podeu veure el que fan la resta de noies… una veritable font d’inspiració! hi ha coses xulíssimes!

DIJOUSGRAS

firmatt

Anuncis

19 thoughts on “Samarreta amb aplicació invertida – RUMS #9

  1. molt xula!!!! potser m’hagués agradat que el cor de davant fos una mica més gran, però es mol original! a veure si arriba Nadal i me’n regales.. 😛

  2. ohhh! me encanta el resultado, me lo voy a guardar porque tengo un retalín de encaje negro y en cuanto tenga un hueco le voy a dar uso 🙂 Gracias por compartir!

    un besote!

  3. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

  4. M’ha encantat !!! però tinc una pregunta, l’agulla de la màquina de cosir, es agulla especial de punt o la “normal” que porta la màquina? Gràcies 😀

M'encanta llegir els teus comentaris!

