La meva motxilla “Pandielleando” – #RUMS 10

Fa uns dies quan vaig veure el Cosim Plegades que proposava la Yolanda de Pandielleando vaig tenir clar que m’aniria genial fer-me’n una, doncs quan vaig a passejar l’Esquitx de vegades anar amb el bolso és incòmode, total que em va semblar una idea genial, i a sobre hi havia un tutorial que feia que fos tot la mar de senzill!

Amb diversos retalls que tenia per casa, un tros de cinta i un botó finalment la motxilla m’ha quedat així

bossameva1

bossameva2

 

Aquí podeu veure la resta de propostes del RUMS d’aquesta setmana, no deixeu de passar-hi!

La veritat és que és molt fàcil de bé i queden súper xules! Aquesta és la que li he fet al fill d’una amiga

bossa guillem

M’ha encantat fer-les…. i tot apunta que no seran les últimes!

firmat

Anuncis

6 thoughts on “La meva motxilla “Pandielleando” – #RUMS 10

  1. ohhhhh, ja t’has fet la teva també? jajaajajaja, ara sí que no tens excusa per anar a correr amb l’esquitx 😛

  2. Retroenllaç: Les bosses del Ton i el Pau | Senyoreta Pots

  3. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Ronyonera Naii | Senyoreta Pots

  5. es veritat que es la motxila mès maca del mon!!! m’has inspirat: ho poso a la meva llista de projectes, jejeje (aixx que he reconegut un par de robetes que també son al meu armari…) una abraçada!

M'encanta llegir els teus comentaris!

