Bosseta, pitets i porta xumets pel NIL

Fa unes dues setmanes que va néixer el Nil, el fill d’un company de de feina del Senyor Pots. Els seus companys van decidir regalar-li un peluix que, tot i haver estat pensat i triat amb tot el carinyo…feia una miqueta de por jejeje i em van demanar que cosís el nom del nen al bitxo en qüestió. Ho vaig fer, i vaig intentar que quedés bé, però tot i així, jo cada vegada que el mirava no podia deixar de pensar en la cara que posaria la mare al veure’l! En aquell moment vaig decidir que tan ella com en nen es mereixien alguna cosa més, i em vaig posar a cosir cosetes que creia que li podrien ser útils. No havia fet mai cap pitet ni cap porta xumets, i espero que li serveixin, doncs jo vaig fer-ho tot de les mides que hi posa per internet per a nadons de 0-3 mesos… però ho veig tan menut que tinc els meus dubtes!

NIL

nill

Quan vaig comprar les teles infantils, fa ja uns quants mesos, no sabia molt bé en què les faria servir, però ara veig que queden la mar de bé i encara me’n queden o sigui que … haurem de seguir fent regalets 😉

firmat

Anuncis

2 thoughts on “Bosseta, pitets i porta xumets pel NIL

  1. Retroenllaç: Les bosses del Ton i el Pau | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

