El meu Plantain – RUMS #11

Em sento especialment orgullosa del que us ensenyo avui, i és que he sigut capaç de fer-lo tot jo sola, fins i tot el coll que em feia una por tremenda!!

Quan des de la web de Deer & Doe van proposar fer la samarreta Plantain vaig tenir clar que algún dia provaria de fer-la. No es veia complicada, i et podies descarregar els patrons fàcilment des d’aquí, i tot i estar en anglès es veien fàcils de seguir i entendre… total que finalment ha arribat el moment!!

Vaig passar per la botiga on acostumo a anar a buscar teles a Igualada, i vaig trobar un retall de punt que semblava que m’estigués esperant, i efectivament va venir amb mi cap a casa, per 2,5€ que valia no podia deixar-lo escapar! De seguida vaig veure que havia arribat el moment de fer el meu Plantain, sense presses però amb tota la motivació,  i així va ser. M’hi vaig posar i va ser més fàcil del que em pensava. L’únic que em va fer dubtar una mica va ser el coll, no n’havia fet mai cap, però ara veient-lo crec que ha quedat força bé, vaig fixar-me en un d’una samarreta que tenia per casa per assegurar-me que anava pel bon camí, i volià! aquí teniu el resultat

plantain-1

Estic segura que no serà l’última vegada que faré servir aquest patró, tot i que aquesta vegada l’he seguit fil per randa, crec que potser m’agradaria que fos una mica més entallat de la cintura, i vull provar de posar-hi colzeres, però per a això hauré de buscar una tela llisa o amb un estampat més discret!

plantain

El que m’ha fet patir una mica és que al ser roba una mica elàstica l’he hagut de cosir amb zig zag, i les vores de les mànigues i de sota finalment han quedat bé, però segur que amb una overlock haurien quedat genials… però poc a poc, tot arribarà!

Des d’aquí vull donar les gràcies al meu fotògraf particular, el Senyor Pots, perquè amb tota la paciència del món es va avenir a immortalitzar la posada en escena del jersei! Per cert! Heu llegit mai els articles de La meva nòvia és una crafty?, jejeje em fan pensar en el pobre Senyor Pots quan me’ls llegeixo, i se m’escapa el riure perquè té tota la raó el pobre!

Bé, què us sembla, us agrada la meva versió del Plantain?

Ah! per cert que ja sabeu que avui és dijous i aquesta samarreta és una cosa feta per mi i per a mi o sigui que… aquesta setmana també participo al RUMS! S’està convertint en un vici jeje passeu-vos per allà i veureu tot el que han fet les altres noies! Feliç juernes 😉

firmatt

34 thoughts on “El meu Plantain – RUMS #11

  1. Doncs si que t’ha quedat bé! i porto setmanes veient samarretes d’aquestes i crec que cap persona ha dit que li agrada molt el patro, tothom li veu alguna coseta, jo mateixa vaig arribar a imprimir el patro i tallar-lo pero un cop tenia les peces vaig veure que el quedaria com…diguem molt malament i ho vaig deixar, potser m’atreveixo més endavant. De totes maneres a tu et queda super bé i la tela es veu molt original i super economica!
    petons
    Isabel

    • Gràcies! També cal tenir en compte q a mi m’agrada xq sóc molt novata i com que és fàcil de fer motiva molt. Si en sabés jo tb canviaria coses, xq per exemple ja m’agrada q sigui una mica ample pq dissimula la panxa, pero potser una miqueta més ajustat quedaria millor… Però vaja, en resum estic contenta jeje només et diré que ja n’estic fent una de màniga curta 🙂

  2. Es super maca, m’agrada molt com t’ha quedat! A quina botiga d’Igualada compres?, el meu germà viu a la vora i potser m’arribaria a xafardejar quan li vaig una visita!

    Muack!

    Lourdes (Jo aprenc a cosir)

    • Hola! Acostumo a anar a la botiga del barri Montserrat, darrere de l’estació de trens, es diu teixits Miró, o alguna cosa així. Si mai estàs per Igualada passa-hi, segur que t’emportes algun retall!

  3. xulíssima!!!! i mira que en viu i en directe es encara millor que en foto!!!!

    PD: veig que aquest blog ja té l’únic ingredient que li faltava per ser un blog en tots els aspectes : senyor de bloggera fent fotos!!!!! felicitats al Sr. Pots també!

    • Siiii… Però hauria jurat q havia deixat un comentari l’altre dia, tot i q ara hi he entrat i veig q no… UPS quin desastre! Apunta’m apunta’m q m’encanta tot!
      Gràcies x enrecordar-te’n de mi 🙂
      A veure si tinc sort jeje

  4. Retroenllaç: Plantain màniga curta – #RUMS 13 | Senyoreta Pots

  5. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

