Cartertes “zun zun” – #RUMS 12

La meva tieta em va demanar si li podia fer a la meva cosina una bosseta per guardar les compreses i aquestes coses. Volia una cosa senzilla, i just quan vaig començar a pensar com ho podia fer va caure a les meves mans aquest tutorial, i clar, era l’excusa perfecta per començar a cosir-ne un!

I així va ser, m’hi vaig posar i al final a part del de la meva cosina me’n vaig fer un per mi! Vaig aprofitar retalls de roba que tenia per a casa, i així és com han quedat.

bossetesmesmes

La de l’esquerra és la meva i la de color turquesa la de la meva cosina.

bossetes

bossetesmes

Al final a ella també li vaig cosir aquest rellotge

rellotge júlia

Maques, pràctiques i fàcils de cosir, què més es pot demanar!? Gràcies Maider pel tutorial!

Passeu pel RUMS a xafardejar!

firmatt

Anuncis

7 thoughts on “Cartertes “zun zun” – #RUMS 12

  1. Molt pràctiques les bossetes per “coses de dones”. el que m’ha agradat més, per això, és el rellotge! ja sé que no és “la novetat” en aquest post, però és molt xulu!

  2. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

