M’agrada regalar

M’agrada regalar. Sempre m’ha agradat, però des que procuro que siguin coses fetes per mi no és que m’agradi, és que m’encanta! Ara ja no es tracta només de pensar en què li pot agradar a l’altra persona i anar a donar un volt per les botigues a veure què trobes, és molt més que això. Ara és pensar què li pot fer il·lusió, quins colors li agraden, anar a buscar les teles, les decoracions, provar mil i una combinacions fins a estar segura que quedarà bé i que serà del seu estil, però sense perdre la teva essència. Crec que un regal, tot i haver d’estar pensat majoritàriament amb els gustos de qui el rebrà, ha de transmetre també una mica del teu estil, del teu aire, perquè quan el vegi pensi en tu i en els moments que has dedicat perquè el detallet sigui perfecte.

rell3

Realment hi ha coses que no tenen preu, no tan sols pel material i el temps que utilitzes per fer-les (que si el comptéssim bé ens esgarrifariem, però ho fem de cor!),  sinó per la il·lusió que hi has evocat menre el pensaves, el dissenyaves i feies cada puntada, cada petit detall.

rell4 rell5

Aquests rellotges són l’últim regal què he fet, sí, no es res nou, però és que  em tenen el cor robat, cada un és diferent, únic i especial, m’encanten!

rell2

rell

I a vosaltres, us agrada regalar?

firmatt

Anuncis

2 thoughts on “M’agrada regalar

  1. rellotges i ENVAS EXCLUSIU SENYORETA POTS!!!! mai millor dit 😛
    a mi sí que m’agrada regalar, però em costa molt saber què… els cops que ho he tingut claríssim, he gaudit molt; però he de reconèixer que la majoria de cops no se m’acudeixen coses i llavors es converteix en una obligació, perdent tota la gràcia… 😦

M'encanta llegir els teus comentaris!

