Plantain màniga curta – #RUMS 13

Doncs sí, després de la bona experiència que vaig tenir cosint el meu primer Plantain de màniga tres quarts, finalment em vaig decidir per fer-ne un de màniga curta.  Aquesta vegada també estic molt contenta de com m’ha quedat el coll, diria que fins i tot millor que en el primer! … però ja està jeje la resta no m’acaba de convèncer. La tela és elàstica, i això a la meva màquina no li ha agradat ni un pèl! Ha sigut una mica complicat cosir-la i que quedés mitjanament bé, es saltava punts sense parar, fins i tot vaig provar amb agulles especials per jersei, però res de res, ella a la seva bola, i ja ni us explico com de complicat va ser intentar fer un zigzag perquè no es desfiléssin les costures… de fet ho va ser tant que al final vaig decidir que no el feia, vaig creuar els dits i la samarreta va anar a la rentadora… i va aguantar com una campiona! no s’ha desfilat, o sigui que es queda com està.

Jutgeu vosaltres mateixes, però és que a sobre tinc la sensació que em fa massa bossa a la part de davant i aix no sé jeje segur que me la posaré perquè l’he feta jo i em fa il·lusió, però d’aquí un temps quan hagi millorat segur que la veuré i diré…però com sorties al carrer amb això! jiji coses que passen, per sort aprenem, millorem i evolucionem, oi?

plantaincurtsc

plantaincurt3

I ja que hi era vaig aprofitar un trosset de la roba que em va sobrar per fer un clip a conjunt… i estrenar la meva nova màquina de forrar botons!! Amb el que m’agraden a mi els botons i les coses pel cap… això serà imparable jejeje

pinça

Per fi és juernes i com a tal, ja sabeu, toca RUMS! Passeu per allà a veure què han fet les altres noies que segur que flipeu.

Fins aviat!

firmatt

20 thoughts on “Plantain màniga curta – #RUMS 13

  1. A mi m´agrada molt, ja ho fa això la plantain de la bossa, es molt còmoda, però una mica estranya.
    La tela es una passada!
    Per les teles elàstiques lo millor es la over 😉
    posa-te-la per que et queda genial!!

  2. doncs jo no veig tan greu això que dius de la bossa davant… sí que es veu una mica oberta, però crec que venint l’estiu, també serà més fresqueta.
    M’agrada molt l’estampat i et queda molt bé amb el que portes a la foto!

  3. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Samarreta de tons blaus | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

