Intercanvi costuril

Ja fa un temps que la Laura del blog De la abuela va organitzar un intercanvi i vaig decidir participar-hi. Per fi el dia 21 va arribar el dia d’enviar els regalets a les seves destinatàries i aquesta semana ja he rebut el meu! Justament li vaig tocar a la Laura, l’organitzadora de tot això, i que té unes mans d’or, mireu quines cosetes més maques em va fer arribar:

Imatge
– Una caixeta amb retalls de tela; ja he començat a pensar quina será la primera que faré servir, i diria que ja ho tinc clar!

– Un fermall en forma de papallona; què us he de dir que no sabeu, m’encanta

– Una funda per a les tisores; va ser una de les primeres costures que em vaig fer per a mi mateixa, i quan he vist la seva, plena de detallets i tan ben cosida he vist que em queda moooolt per aprendre i practicar!

– Una caixeta forrada moníssima!

– 10 trossets de tela

Jo durant aquest temps he estat xafardejant els blogs de les participants, i sobretot de la noia a qui li havia de fer jo el regal, que va resultar ser la Teresa del blog Aurea’s Kitchen. Després d’empapar-me d’informació sobre el què li agrada i altres cosetes que ella anava explicant en els seus posts vaig decidir fer el que veieu aquí

ai7

– Uns agafadors per la cuina en forma de cupcake … em van agradar tant que al final me’n vaig fer uns per mi jeje ja us els ensenyaré en un altre post
– Unes melmelades fetes per mi. Una de kiwi i l’altra de ceba caramelitzada al Pedro Ximénez
– Un rellotge montat en un bastidor per al seu nou espai de costura … aquí sembla més tort del que està en realitat jeje em moro de ganes de fer-me’n un per mi!!
– Un anell amb un botó forrat
– I els trossos de tela pertinents, els quals vaig posar dins d’una caixeta amb un toc vintage

Muchísimas gracias Laura por tus regalitos, me encantan!! que sepas que ya tienen todos su sitio especial en casa!

Y a tí Teresa, ya te lo he dicho en tu blog pero de verdad que ha sido un placer ser tu amiga invisible!

Un beso a las dos i bon cap de setmana!

firmat

M'encanta llegir els teus comentaris!

