Top Rosa i RUMS #14

Que no, que no arriba la primavera i jo erre que erre… doncs mira tan me fa,  havia d’estrenar la samarreta que us ensenyo avui tan sí com no! I és que és la primera costura que faig a través d’un patró d’una revista, i em feia molta il·lusió! A més, la tela m’agrada molt! vaja que no cal que hi busqui més excuses, que plou a bots i barrals i jo amb una samarreta de tirants! però i què? m’encanta!

toprosacollage

La samarreta en qüestió és el model Top Rosa de la revista Patrones Nº335. Quan vaig comprar el tros de roba sabia que volia fer-me una samarreta de tirants, i quan vaig veure aquesta em va agradar. A sobre hi posava “costura fàcil” o sigui que m’hi vaig llençar de cap. Porta dues pinces al pit, i l’escot i les sises estan fetes amb un bies. Al final de tot hi va una cinta elàstica que li dóna forma.

L’explicació deia que el bies s’havia de fer de la mateixa tela de la samarreta però vaig preferir fer-lo d’un altre color per donar-li un toc més alegre, tot i que això va fer que el coll em quedés una mica més “tieso” i va propiciar que hagués de canviar una mica la forma, n’estic contenta.

toprosacollage3

Com podeu comprovar la sessió de fotos va ser una mica passada per aigua, i la pobra samarreta està arrugada més no poder, això que la vaig planxar però com que la vaig portar posada amb unes quantes capes a sobre va quedar feta un nyap jeje però vaja, ja us en feu a la idea oi?

toprosa88

Amb el tros de roba que va sobrar, i combinada amb una de fucsia llisa vaig fer una espècie de diadema d’aquestes que es porten ara, rígida per dintre. En un principi s’han de posar amb el llaç a dalt com a les fotos, però jo pel dia a dia me la poso amb el llaç a un costat a sota, que passa més desapercebut.

I això és tot! què us ha semblat? vosaltres també esteu cosint cosetes a l’espera de que arribi el bon temps?

Ah! no us oblideu de passar pel RUMS eh! visita obligada cada dijous, que és un vici!

firmatt

Anuncis

15 thoughts on “Top Rosa i RUMS #14

  1. ualaaaaa!!! és molt xula eh!!!!! t’ha quedat molt bé! i amb la jaqueteta aquesta t’hi va perfecte.
    la veritat és que començar a veure colors d’estiu entra bé, però no crec que sigui això només que m’ha deixat tant alucinada 😉

  2. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

  3. Retroenllaç: TUTORIAL: Clauers de feltre | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Me Made May 2015 | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

