Conte personalitzat

Segur que tots, en el algun moment o altre hem pensat que de la nostra història de vida se’n podria escriure un llibre, i segurament és així, perquè sovint la realitat supera la ficció.

Fa uns dies us vaig explicar que era l’aniversari del Senyor Pots i meu, doncs feia uns quants anyets que vam començar a sortir. A part dels kekos, vam fer un sopar especial i li vaig regalar un conte de la nostra història. Un conte personalitzat ple de detalls i amb nosaltres com a protagonistes. Feia temps que em rondava pel cap la idea. Creia que seria un regal maco i especial, que perduraria en el temps i que de ben segur ens arrencaria un somriure cada vegada que ens el rellegíssim. I és que quin millor pla per una tarda de primavera que una lectura tan especial com aquesta i un bon berenar? a mi no se me’n acudeix cap!

conte

El procés per preparar el conte ha estat molt senzill, tot i que entretingut. Jo tenia clara la història, sempre m’ha agradat escriure i no em va costar gens redactar les pàgines del nostre conte, però les il·lustracions ja era una altra cosa! Rebuscant per internet vaig anar a parar a la web de l’Estudi Xevidom , i allà vaig veure clar que ells eren qui em podien ajudar i fer que el meu regal fos únic.

Em vaig posar en contacte amb ells i li vaig explicar al Xevi la idea; vaig enviar fotografies i el text,  i dit i fet, primer em va enviar  la maquetació, després els dibuixos a llapis i finalment la còpia del conte en pdf… només faltava esperar a que arribés el paquet!

Els dibuixos estan super ben fets i estic encantada amb el resultat!

contecollage

Si voleu fer un regal original ja ho sabeu, contacteu amb ells i segur que quedeu encantats! això sí, feu-ho amb antel·lació, que el procés requereix temps!

firmatt

 

6 thoughts on “Conte personalitzat

  1. que original!!!! te molt bona pinta eh??? el berenar també (que ja veig que va volar), però em refereixo al conte 😛
    volem comentari del senyor pots de què li va semblar!!!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

