Les bosses del Ton i el Pau

Ja vau veure com queden les bosses amb el tutorial de Pandielleando aquí i aquí. Són tan maques que quan l’Eva les va veure no se’n va poder estar i em va demanar si n’hi podia fer unes pels seus fills, el Ton i el Pau. Vaig preguntar si tenia alguna predilecció especial, i tot i que ella em va portar un conjunt de teles perquè les fes, al final vaig acabar fent servir també algunes de les que tenia per casa que anaven perfectes per a l’ocasió.

Al Pau li agraden els mussols, doncs la seva classe porta aquest nom, i al Ton li feien gràcia els ous ferrats perquè estan relacionats amb una excursió que fan cada any. Així que amb tota aquesta informació em vaig posar a cosir i així és com van quedar.

Imatge

Per les dues bosses vaig utilitzar teles  del Modes4u per a fer les butxaques. La dels mussols és plastificada. Per la del Ton vaig fer un ou ferrat com a decoració i pel Pau un mussol molt senzill que podeu fer seguint aquest tutorial.

Mireu quina patxoca fan els dos amb les seves respectives motxiletes, espero que les disfrutin!

Imatge

Feliç dilluns!

firmatt

 

4 thoughts on “Les bosses del Ton i el Pau

  1. La dels ous és molt graciosa jajajajajjaja
    a aquest ritme… hauries de començar a posar etiquetes “Made in” o més aviat “Made by” que d’aquí res tens un mercadillo muntat!!!!
    El Ton i el Pau estan molt guapos amb aquest nou atuendu!

  2. confirmo que amb aquestes bosses son l’enveja de l’escola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! són una passada!!!!!!!!!!! moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!! sort que t’ho vas pensar amb “carinyu” i em vas dir algo!!!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

