Scoop Top i RUMS #15

Sí!! ja torna a ser dijous i torno a ensenyar-vos…una samarreta més!  Estic posant a punt el meu armari per la temporada primavera-estiu, es nota?

Avui li toca el torn a l’Scoop Top, de  la qual us podeu descarregar el patró grauit aquí.

scoop top

 

Quan vaig comprar aquest retall de roba ho vaig fer pensant que me’n faria una samarreta de tirants, després vaig veure un patró d’un vestit en una revista i vaig decidir que el faria amb aquesta tela, però finalment no en tenia prou quantitat per poder-lo fer i llavors en nostre amic pinterest em va il·luminar amb aquest patró.

scoop top 9

M’ho he passat molt bé cosint aquesta samarreta perquè és senzilla de fer però agraïda de portar. El fet que sigui una mica més llarga del darrere li dóna un toc especial, no trobeu? En un principi el patró és una talla S/M. Quan la vaig acabar de fer m’apretava una mica del pit i això juntament amb unes pinces que li vaig fer a la part central feien que s’apugés una mica quan la duia posada, però crec que la tela s’ha donat una miqueta i ja no li passa tant.

SCOOP TOP COLLAGE

Com sempre, com que em va sobrar un trosset de tela el vaig combinar amb un tros de trapillo turquesa que tenia per casa i amb cadeneta i punt baix vaig fer el braçalet.

BRAÇALET HIPPY COLLAGE

Anem a veure què han fet les altres noies al RUMS!

Què us sembla, us animeu a fer el vostre Scoop Top?

firmatt

22 thoughts on “Scoop Top i RUMS #15

    • Gracias! Pues la mayoría de telas las compro en una tienda física de mi pueblo, a menudo tienen cosas muy chulas! Si alguna te gusta mucho y enuentro siempre podemos hacer un intercambio!

  1. Muy bonita, el estampado es muy bonito,
    Yo también aproveché los retales y me hice una pulsera de trapillo a juego con la blusa que presenté en la Rums #13
    Aquí aprovechamos todo!!!!
    Saludos

  2. Aquesta brusa m’encanta! El patró és molt maco i els colors són fantàstics! Perfecte per a aquest estiu!

  3. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

