Necessers

Una de les primeres coses que es fan per aprendre a posar cremalleres és un necesser.  Ho he vist tant a les classes dels dimarts com a alguna amiga que també cus. Jo  no sé perquè encara no n’havia fet mai cap, en canvi però si que havia posat cremalleres a les bosses i a alguna peça de roba. No podia passar més temps fins que provés de fer-ne un, i com que sóc així d’esplèndida, quan m’hi vaig posar en comptes d’un en vaig fer dos!

COLLAGE NECESSERS TIP

Per fer-los vaig fer servir aquest tutorial. Depèn de l’ús que se li dongui potser seria millor fer-lo més petit, perquè vaja és evident que aquests al bolso no hi caben, però com que estan pensats perquè els nens d’una amiga se’ls emportin d’excursió crec que ja va bé, no?

necesser mussols Collage

El primer el vaig fer amb tela de mussols, interior vermell amb puntets blancs i cremallera groga, i el segon amb dibuixets de la mítica moto vespa, interior turquesa i cremallera a joc. Sort que no són per a mi perquè se’m faria difícil triar quin prefereixo!

necesser vespes Collage

Les teles són d’una botiga física d’Igualada, i les cremalleres dels encants; 10 cremalleres 1€!

firmatt

Anuncis

4 thoughts on “Necessers

  1. son molt xulus! i molt pràctics per portar cosetes al bolso 🙂 espero que les cremalleres aguantin (dels necessers en sí no en dubto!)
    ja tens tantes coses per utilitzar tants necessers? o t’hi he de trobar utilitat jo? 😛

  2. Recorda que a l’estiu és el cumple dels teus nebodets de quatre potes, i en són tres, ni més ni menys. Diuen que els hi aniria perfecte un necesser d’aquest per posar-hi la pinta i el seu tallaungles! 😉
    Són molt macos! I les cremalleres… molt bé!!!

  3. Retroenllaç: Necesser quadrat de La Pantigana | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

