Fermalls de Sant Jordi

Ja fa uns dies que vaig començar a pensar que m’agradaria fer algún detallet per Sant Jordi, doncs és un dia que m’encanta, i aquest any especialment, que tinc festa!

Per això, ahir a la tarda aprofitant el temps raret que feia vaig començar a fer alguns fermalls inspirats en les roses de tela que vau veure en aquest collaret,  l’agulla és de color de bronze en forma de flor i per acabar porten un trosset de cinta amb els colors de la senyera.

fermalls2

Són petits, discrets i crec que fins i tot elegants. A més una vegada passi el dia de Sant Jordi es pot treure la senyera i queda un fermall ben maco per tot portar oi? Ara que amb la senyera també queden ideals 😉

fermalls st jordi collage

He de reconèixer que me n’he fet un per mi, i la resta són per … bé encara no ho puc dir perquè sinó ja no seria una sorpresa, però espero que els faci il·lusió rebre’ls!

fermalls st jordi collage2

I mentre arriba el dia de Sant Jordi, a seguir gaudint d’aquests dies de festa!

firmatt

6 thoughts on “Fermalls de Sant Jordi

  1. Ets una artistassa!!!! Doncs sí, crec que són ben macos, i si bé la senyera no els sobra pas ni de bon tros, estic d’acord que per un dia de cada dia potser són més discretets sense senyera 🙂
    que no falti el toc final amb fotos amb pots, Senyoreta Pots! 😛

  2. Són precioses i no cal esperar a Sant Jordi per lluir-les! Jo la porto a la meva caçadora i queda “estupenda”!

  3. Retroenllaç: Samarreta Sant Jordi – Faded Stripes | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

