Feliç Sant Jordi!

Doncs sí, ja torna a ser Sant Jordi, i no volia deixar de desitjar-vos un bon dia.

Us heu despertat amb una rosa? Jo sempre m’he d’esperar a la tarda, però he de reconèixer que ja fa anys que el Senyor Pots em sorprèn, no només amb una rosa preciosa, sinó que també amb un llibre! … espero que aquest any continui amb la tradició 😉

Us deixo amb uns fermalls que van fer uns quants dels meus pacients per celebrar el dia d’avui, espero que us agradin!

fermalls clínica collage

I per avui això és tot, que disfruteu de l’ambient dels carrers plens de llibres i roses!

firmatt

Anuncis

2 thoughts on “Feliç Sant Jordi!

  1. Et va regalar el llibre el Sr. Pots al final o què? ai ai ai… que el demanves aquí de refilón i no n’he sentit pas res… ja estic patint!
    Veig que la passió pel DIY arriba fins i tot als teus pacients!

M'encanta llegir els teus comentaris!

