Polly Top i RUMS #17

Fa uns dies us vaig dir que quan ja tenia gairebé acabada una samarreta quasi me la carrego, i avui ha arribat el dia d’ensenyar-vos com va acabar la pobra.

La samarreta en qüestió és la Polly Top, de la qual us en podeu descarregar el patró gratuit aquí. No us deixeu enganyar per la fotografia de la noia de la pàgina del patró,  perquè no sé quina talla deu haver fet servir, però segur que la que posa a les instruccions no.

polly top8

Vaig seguir fil per randa les indicacions tenint en compte les meves mides i vaig triar la talla que en teoria tocava… però una vegada tallada me la vaig emprovar i … horror! m’anava enorme! I quan dic enorme no vull dir una miqueta gran eh, no no, vaig haver de treure tres dits de cada màniga i un tant igual dels costats… i tot i així em segueix anant gran.

POLLY TOP COLLAGE

Una vegada tenia mig arreglat el tema de la mida, i donant el resultat per bo, quan vaig intentar tallar un fil vaig tallar un tros de samarreta! Quin desastre! Vaig decidir fer una espècie d’aplicació invertida (volia tenir forma de papallona, pero vaja que no ho he aconseguit), hi he posat un botó… i au, prou! jeje m’encantava la tela però ja li estic agafant mania perquè la pobra samarreta tant maca com podria haver quedat, i al final només té que pegues!

polly top collage2

A veure si d’aquí un temps quan m’hagi oblidat una mica de tot el procés intento tornar-la a fer amb una o dues talles més petites. Si la feu ja ho sabeu, vigileu amb les mides!

sant jordi collage

Per cert, com va anar el Sant Jordi? El meu perfecte! al final a part d’una rosa preciosa el Senyor Pots em va regalar el llibre per fer pa de webos fritos! Ja tinc ganes de posar  les mans a la massa!

I sí, és dijous, o sigui que a passar pel RUMS!

firmatt

21 thoughts on “Polly Top i RUMS #17

  1. quina rosa més maca 🙂 I de la samarreta només saps tu que el boto i la papallona són un pífia, la resta de gent només veurà una samarreta molt mona i molt fresca per l’estiu. Petons!

    • Gràcies! És curiós eh, amb les coses que fem nosaltres mateixos som super crítics i després en canvi som capaços de portar roba comprada que està mal cosida… A més de tot se n’apren oi? La propera vegada vigilaré més!

  2. em sembla q totes les meves samarretes preferides són al teu calaix.
    la propera vegada q trobi un estampat florejat ho agafaré, i tant q si! vull una samarreta senyoretapots

  3. Ayyy, no entiendo bien todo lo que cuentas pero vamos el resultado, que es lo que veo, me encanta, las telas son preciosas. No conocía este patrón y creo que me lo voy a apuntar para hacer en breve.
    Enhorabuena por tu camiseta (si te cansas de ella, ya sabes……….. ;P )

  4. Jo! Yo tb soy de coger mania con las camisetas! Yo creo q lo de la talla tb vs un poco con el tipi de tela. La q me hice me parecio grande tb y eso q compare con otra pero al no usar tela con mucha caida parecia enorme. Se te ve bien con ella:)

  5. aiiiiii, sí que veig que et van regalar llibre!!!! buf, quin descans! 😛
    Respecte al tema principal del post, és a dir, la samarreta, doncs bé, de tot se n’aprèn! i tot i que la samarreta pugui sortir millor o pitjor, posada no es veu tan desastrosa i… sobretot! pel pròxim cop sabras quin peu, o millor dit, quina talla calcen les americanes 😛 La combinació rosa amb blaus, però, m’agrada molt!

  6. Retroenllaç: CC La Lio-Parda o flors de tela | Senyoreta Pots

  7. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

  8. Retroenllaç: Va de premis | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

