Samarreta “Top Blanco” i RUMS #19

Ja torna a ser dijous, i jo segueixo omplint l’armari de samarretes per l’estiu (tranquil·les, també he començat a fer un vestit jeje, aviat us l’enseyo i canviem una mica de temàtica).

La d’avui torna a ser d’un patró de la revistra Patrones Nº335, n’hi diuen Top Blanco. M’ha agradat molt fer-la perquè he pogut posar una cremallera i fer unes pinces, i crec que m’ha quedat força bé!

Samarreta top blanco

Amb l’excusa de la samarreta vam anar a passejar amb l’Esquitx i vaig aconseguir que el Senyor Pots fes alguna foto sense rondinar massa 😉

tb1

samarreta diy top blanco3

samarreta diy top blanco1

samarreta dit top blanco

Les samarretes de tirants mai m’han agradat massa, però ha coincidit que els patrons que he fet servir últimament no porten mànigues, encara m’hi acostumaré!

I això és tot per avui, ja sabeu, a xafardejar el RUMS i ens llegim dilluns!

firmatt

Anuncis

37 thoughts on “Samarreta “Top Blanco” i RUMS #19

  1. ooooh! t’estava esperant per veure la meva samarreta preferida de la setmana! et queda molt y molt bé!
    saps q ja tinc la meva tela florejada? llàstima q no és de samarreta, però em faré una mrdm a la teva salut!

    • Que va! Debe de ser de un payés pq estaba al lado de unos campos, esperandome para que hiciera las fotos 😊 lo tuve claro en el momento en que lo vi, no se me podía escapar!

    • Oi que sí que les vinyes tenen un “no se que”? Jo sóc de l’Anoia i el blat i algunes vinyes són constants en el paisatge i no podien faltar a les fotos de la Senyoreta Pots. Tot i que vins com els vostres, enlloc!

    • Gràcies! Que sàpigues que l’altre dia llegin-te vaig decidir que em compro un trípode i exploraré la faceta de fotografiar-me jo mateixa. A veure com va, gràcies per inspirar-me!

  2. Samarreta amb aire romàntic vintage en ambient romàntic vintage, que encertat!
    les samarretes ja surten perfectes, volem començar a veure vestits senyoreta pots!

  3. Retroenllaç: DIY Mouse Flats o ballarines tunejades | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Un penjador especial | Senyoreta Pots

  5. Retroenllaç: Samarreta mango o romàntica | Senyoreta Pots

  6. Retroenllaç: Samarreta de tons blaus | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

