CCML o samarreta Pinaflore adulta

Des del blog de la Señorita Palomo es va organitzar un Cosim Plegades (en aquest cas Cose Con La Menda Lerenda!) per a fer una samarreta Pinaflore, creuada per l’esquena i molt típica per a nenes, però aquesta vegada la idea era fer-la per a nosaltres. Jo, que m’apunto a un bombardeig, em vaig animar de seguida, doncs la samarreta és molt maca… però hi havia una dificultat, i és que no era un simple patró que calia copiar i cosir, sinó que cada una s’hauria de fer el seu propi patró, això sí, seguint les explicacions detallades de la Señorita Palomo. Al final vaig decidir-me a fer-la, total, el pitjor que podia passar era que em carregués un metre de roba oi? doncs això i res és el mateix, per tant endavant!

Però ai mare meva quin desastre! jeje l’he acabat, me l’he posat, m’he fet les fotos de rigor… i suposo que per l’estiu potser me la posaré perquè l’he fet amb les meves manetes, i perquè yo lo valgo! Però vaja, que mentre dibuixava el patró jo ja veia que no anava bé, em va costar d’entendre-ho, em vaig guiar per les fotos i no me’n vaig sortir.

La samarreta és reversible i porta uns botons decoratius per darrere, aquesta és la part vermella. No s’aprecia molt bé a les fotografies, però la tela té uns puntets d’un color granatós que fa que sigui més especial

Pinaflore adulta vermell

En teoria els tirants haurien d’anar creuats, però ja es veu que a la meva no, i a més em queda molt oberta i m’he de posar una samarreta bàsica a sota perquè sinó seria un espectacle! … i a sobre a les fotos ha quedat torta, pobreta jeje

I quan la gires queda així

Pinaflore adulta rosa

Aquí les podeu veure amb més detall, potser no es veuen massa bé, però els botons que hi he posat, m’encanten!! Un punt més a favor perquè me la vagi posant 😉

Pinaflore adulta vermalla detalls

pinaflore adulta rosa detalls

És la primera vegada que faig servir el disparador automàtic de la càmera per fer les fotos, i com sempre, vaig tenir un acompanyant de luxe… que de tant en tant es creuava pel mig de la càmera i somreia just quan aquesta disparava!

INTRUS ESQUITX

Jejeje m’encanta el meu Esquitxet!

Bé, resumint, he de continuar practicant (que guai perquè m’ho passo teta!), i tot i que no ha sortit com jo voldria, no he tirat la tovallola, l’he acabat i me l’he posat, què més vull?

Gracias Señorita Palomo por tu paciencia y tus explicaciones, nos vemos en el reto vaquero 😉 (a ver si llego a tiempo!)

Ah! i vosaltres, si us animeu a provar de fer-la entreu aquí i seguiu les instruccions fil per randa!

Ens llegim dijous, i no us ho perdeu perquè us explicaré la història de dos ratolinets que us encantaran!!

firmatt

8 thoughts on “CCML o samarreta Pinaflore adulta

  1. vaia gràcia si tot surtís perfecte a la primera! no podries practicar més..
    tot i així, com dius tu es pot ben fer servir! no es pas tant desastre…

  2. Noiaaa no pares mai eh!!! quin ritme que portes! A mi m’agrada, penso que la samarreta bàsica li dona un toc i tapa allò que no s’ha de veure… L’esquitx ha quedat guapissim!

  3. Ai! que no trobaba la samarreta d’aquesta setmana!
    No t’ho creuras, pero jo estic enamorada des de fa anys d’aquest patró i no vaig gossar apuntar-me al CC perquè pensaba que no em quedaria bé, i ara desprès de veure el resultat NECESSITO una , però la que més m’agrada es la teva, precissament per que necessita samarreta a sota, no m’havia adonat, però has fet el mateix patró que li vaig regalar a la meva neboda fa set anys.
    Per cert, m’encanta l’Esquitx

    • doncs crec que toca que t’animis a fer-te-la eh! Gràcies per les teves paraules, ni que la samarreta hagi acabat sent així per ser un error, al final jo també li estic agafant carinyo 😉 Bavetes de part de l’Esquitx!

M'encanta llegir els teus comentaris!

