Reto tejano: De pantaló texà a … faldilla!

Doncs, sí, he de reconèixer que feia temps que volia provar de convertir un pantaló texà en una faldilla. Mai trobava el moment, perquè sempre tinc mil projectes i idees al cap i  ho anava deixant per més endavant. Per això quan vaig veure el repte que proposaven la Srta. Palomo i Ca la Coru vaig decidir que era l’excusa perfecta, i aquí estic, ensenyant-vos com m’ha quedat!

Primer vaig remenar per l’armari fins que vaig trobar els pantalons que han tingut la sort de tenir una segona oportunitat. eren d’una mida rara, ni curts ni llargs, “corsarios” se’n deia en el seu moment, i ja feia uns dos estius que no me’ls posava.

texà1

I a partir d’aquí només vaig haver de:

  • Tallar el pantaló per sota de les butxaques del darrere
  • Descosir l’entrecuix i posar-lo recte, fent una costura perquè quedés ben posat
  • Tallar tires de tela de cotó
  • Fer-hi unes puntadetes a mà i tibar dels dos costats perquè quedés una mica arrugadet
  • Cosir la roba al texà

Vaig posar un tros de punta entre la costura del texà i de la roba de cotó, i en un costat vaig cosir un botonet de fusta que vaig comprar a la fira Handmade que diu “Fet per mi”.

reto vaquero

Al principi em va quedar massa llarga i quedava una mica “lolailo”, o sigui que vaig decidir fer la tira de sota més curta, i es veu poquet, però encara s’intueix.

Tot i que no fa temps per anar amb sandàlies i aquesta faldilla, no me’n vaig poder estar de sortir al carrer a fer-li unes quantes fotografies!

reto vaquero collage

A més, m’he comprat un trípode i un disparador automàtic i em moria de ganes de fer proves amb les meves dues joguines noves jeje Em costa una mica que em quedin ben enfocades, però poc a poc! És la mar de divertit fer el tonto mentre sents “clic-clic” i no molestes a ningú perquè et faci de fotògraf! He de reconèixer que al principi em va fer una mica de vergonya muntar la paradeta allà al carrer, però com que no hi havia gairebé ningú, va ser genial!

reto vaquero salt

Doncs fins aquí la meva aportació al Reto tejano, una transformació de la qual n’estic encantada; Ja tinc una nova faldilla a l’armari!

firmatt

Anuncis

18 thoughts on “Reto tejano: De pantaló texà a … faldilla!

  1. Guauuuu… maquíssima!!! Jo tinc una en procés, mateix concepte que tu però amb uns texans (trencats i més foscos) de la meva parella!! (Sí, snif… em van bé… snif…)

    • Jejeje això és que ell deu ser molt poca cosa i per això et van bé! L’altre dia ell em va donar una camisa seva q Tb hi farem alguna cosa per mi, la qüestió és aprofitar i intentar-ne treure alguna cosa divertida!

  2. Es molt xuuula! M’agrada molt les teles que has escollit, molt primaverals!
    Quedaría genial a conjunt amb una jaqueteta com la meva! 😛

  3. Retroenllaç: Reto tejano II – os per a l’Esquitx | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

