Vestit de gassa i Rums #21

Unes quantes samarretes després he cosit el meu primer vestit! Vaig veure’l a la revista de patrons que em vaig comprar fa uns mesos, i de la qual he anat fent samarretes. M’agradava i al final em vaig decidir.

No és un vestit complicat, però crec que tampoc era prou senzill com per ser el primer. Vaig haver de posar-li forro, i la meva màquina va decidir que no li agradava cosir aquest tipus de teixit, a més el vaig fer amb gassa i era complicat que quedés tot recte.

Com que encara no fa calor de debò no m’imagino amb ell posat, i no m’hi veig gaire. Però potser quan arribi l’estiu li trobaré la utilitat. Sigui com sigui l’he acabat, que mai se sap quan pots necessitar un vestit ben mono! Porta una goma a la cintura  per donar-li forma, i hi poses un llaç com a detallet i ja el tens!

vestit de gassa1

vestit de gassa

El meu color blanc nuclear tampoc ajuda a que quedi massa afavorida a les fotos jeje

Feliç dijous i feliç RUMS!

firmatt

Anuncis

12 thoughts on “Vestit de gassa i Rums #21

  1. Guauuu!!! M’agrada molt! Ten adones que encara no fa un any que em convencies per comprar una màquina de cosir!??? Vas dir-me va que ens farem la nostra pròpia roba! T’has fet una crack!

  2. homeeee, promet molt però si no se’t veu posat i dreta no s’acaba d’apreciar del tot la gran obra d’art! comença a treballar el blanco nuclear i quan l’estrenis fas un nou post 😉

  3. Retroenllaç: Revisió dels propòsits pel 2014 | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

