Cosint calçotets

Fa uns dies va ser l’aniversari del Senyor Pots. Sempre es queixa que no li cuso mai res per a ell, i té raó pobre, cuso per mi, per l’Esquitx, per regalar… però pensar coses per a ell no és fàcil!. Així doncs vaig decidir que a part del regal “principal” li faria alguna cosa especial. Rumiant vaig arribar a la conclusió que uns calçotets fets per mi serien un bon detall, ja que si no li agradaven sempre podia treure’ls-hi  jiji (mama això no ho he escrit jo ejem, seguim jeje).

Per fer-los vaig fer servir el patró de Diario de Naii. És un patró d’una talla força gran, i li vaig haver de treure els marges de costura, però tot i així li anaven una miqueta balders… sort que la tela que vaig fer servir  era elàstica i s’adapten bé. Parlant de la tela, podia haver fet una cosa més discreta, però tenia ganes de que fóssin divertits, i al final els vaig fer amb una roba elàstica de rombes que vaig comprar a una botiga física d’Igualada, tela elàstica negra dels encants, i a dalt de tot com si fos un biaix un tros de lycra.

calçotets-

Sé que són de tot menys discrets, però d’això es tractava! 

Vaig fer-los amb el mínim de costures possibles, i utilitzant un zig zag petit per no tenir problemes amb la tela elàstica.

detall calçotets

I també vaig aprofitar per posar-li una de les etiquetes que vaig comprar fa poc a Dortex. Es planxen i llest! Ja tens el teu regalet personalitzat!

El Senyor Pots diu que són còmodes! Sabrem si és veritat si se’ls va posant de tant en tant jeje El que sí que és veritat és que els ha anat ensenyant mentre els portava posats i tot… però no l’he convençut perquè sortís per aquí a demostrar com li queden de bé, es fa el tímid!

I vosaltres? Cosiu per les vostres parelles? Em doneu algunes idees?

firmatt

7 thoughts on “Cosint calçotets

  1. Jo sóc de les que puc afirmar que realment els ensenya portant-los posats, vaia un fletxat!
    per cert, realment volies que fossin comodes? Digues la veritat, no ho volies, així se’ls treia 😛 o potser per això li vas fer una mica balders, perquè fossin més fàcils ehhhh
    estem esperant ansioses el comentari de la Mare de la Senyoreta Pots jijijij

    PD: la tela molt original i el model/patro/tallat també ideal per portar!!!!

  2. Bona idea! i més a més molt original…Buff, pensar en regals fets per un mateix per ells ho trobo una mica complicat… el que acostumo a fer són aplicacions en samarretes- sempre és més senzill trobar un dibuix que els agradi (jeje), i tinc al cap algun clauer, barret…

  3. Retroenllaç: Samarreta Raglan Naii | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Dessuadora pel Senyor Pots | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

