CC Pantalons Junho i RUMS #24

Sembla que aquest mes de Juny és el mes dels Cosim Plegades, n’hi ha tants que s’ha de prioritzar! És per això que quan vaig veure el que s’organitzava des del Diario de Naii vaig dubtar una miqueta perquè els pantalons amples no són ben bé el meu estil, però llavors va passar allò que em passa sovint… vaig veure una tela que em cridava i estava allà esperant-me perquè fes aquests pantalons Junho, i per tant… vaig acabar sucumbint a la temptació!

He adaptat una mica el patró, perquè al final vaig decidir fer-lo amb goma a la cintura i a les cames, en comptes de cordills, i sense les butxaques quadrades.

pantalons junho

Diumenge els vaig estrenar i són la mar de còmodes! Estic encantada d’haver-los fet, segur que n’hi trec molt partit ara que sembla que comença a arribar la calor.

Us heu fixat que m’han coincidit les ratlles de l’estampat de les dues cames? No m’ho puc creure! jeje tenia una mica de por que no quedéssin bé, però me n’he ensortit!JUNHO pantalons

A la sessió de fotos em va acompanyar l’Esquitxet, que com podeu veure estava molt atent a tot el que passava al seu voltant, de vegades  sembla que fins i tot fa la mateixa pose que jo jeje que és maco!

JUNHO pantalons

Aquests han estat els meus primers pantalons, però ja us aviso que no seran els últims! En tinc un parell més entre mans, espero poder-vos els ensenyar ben aviat… i segur que tampoc seran els últims Junho que faré, són súper còmodes!!

Anem a xafardejar una miqueta pel RUMS?

firmat

26 thoughts on “CC Pantalons Junho i RUMS #24

  1. Jo tampoc acabava de veure’m amb els Junho però després de veure els teus me’n penedeixo de no haver-los fet!!! Enhorabona per les ratlles, jo pateixo cada cop que n’he de cosir….
    Una abraçada!!!

  2. doncs jo tampoc sóc molt d’aquest estil de pantalons, però s’ha de reconèixer que et queden molt bé, i que són còmodes no n’hi ha cap dubte! En quant al tema “manufacturing” trobo molt molt crack que hagis pogut fer-te’ls tu a mida i que hagis pogut inclús fer coincidir els estampats. d’aquí res tenim botigueta oficial, ho veig!

  3. Retroenllaç: Shorts de puntes o pantaló de pijama? | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Junhos viatgers | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

