Samarreta vintage amb coll peter pan

Avui torno als orígens, és a dir, us ensenyo una samarreta! Ja n’he fet unes quantes, i puc corroborar que aquesta potser ha estat la més laboriosa.

És una samarreta amb coll de Peter Pan, i justament és el coll el que més feina m’ha portat. He tret el patró de la revista patrones, i com que hi posava “costura facil” vaig pensar que així seria, senzill per a principiants com jo… però es veu que no! a més tampoc estava del tot ben explicat com s’havia de fer i es van oblidar de mencionar que calia cosir-hi una cremallera, sort que al dibuix s’intuia i la vaig posar, sinó no m’hagués pas entrat el cap pel forat.

samarreta peterpan

Té un toc vintage que ja sabeu que m’encanta, i és molt còmoda. És diferent i amb personalitat, i jo estic encantada de posar-me-la i saber que l’he fet jo!

Per davant porta el coll (entretelat) i les sises estan pulides amb un biaix fet de la mateixa tela que el coll.

samarreta coll peter pan collage

I per darrere es pot veure la cremallera i l’acabat amb vistes perquè quedi més ben posat i pulidet tot plegat.

peterpan collage 2

La tela del coll la vaig comprar en una parada de la creativa, i la del cos és un retall d’una botiga física d’Igualada.

Quan vaig acabar de fer la samarreta estava inspirada, i ves per on em vaig fer un rellotge que hi queda la mar de bé!

rellotge vintage

És mono o no el conjuntet d’aquesta setmana? A mi em té enamorada!

Feliç dijous i feliç RUMS!

firmatt

Anuncis

33 thoughts on “Samarreta vintage amb coll peter pan

  1. Quina preciositat!!!! M’encanta moltiiissim! Ja fa temps que vull fer una coseta aixi, aqui en França els colls peter pan son la seva marca d’identitat, els veus per tot arreu, la teva t’ha quedat genial, amb un aire vintage de veritat! Que ens podries dir quin patro has utilitzar per la samarreta i el coll?

    petons!

    Isabel

  2. jejejeje compré la revista solo una vez pensando igual que tu..al final de las explicaciones no entendí nada de nada!!!
    a pesar de las complicaciones te ha quedado genial!!
    se te ve guapísima!!!

  3. Molta maca la samarreta, tot i que les instruccions del Patrones són pitjors que les del Burda jejeje 🙂 el rellotge és una passada. Has comprat les peces per separat? Es que mai se m’hauria passat pel cap fer un rellotge jejejeje petons!

    • Sí, les explicacions són fatals, però els patrons m’agraden més els de Patrones… no es pot tenir tot jeje Els rellotges els faig tal com dius, compro les esferes a l’Aliexpress per internet i després li faig la corretja de tela i l’adorno com em sembla, és molt fàcil i queden molt monos! A més són un regal ideal

  4. Retroenllaç: Samarreta mango o romàntica | Senyoreta Pots

  5. Retroenllaç: Quina hora és? | Senyoreta Pots

  6. Retroenllaç: Recollit amb diadema de cordó de seda | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

