Necesser quadrat de La Pantigana

Tenia ganes de fer-me un necesser per mi, però no m’acabava d’agradar la típica forma com ara els que vaig fer l’última vegada. Llavors La Pantigana va treure aquest tutorial amb patró inclòs per fer un necesser quadrat molt senzill de fer!

Les teles plastificades que tinc per casa són molt infantils, i a més tampoc tenen massa cos, o sigui que segurament no hauria quedat del tot bé, per tant, finalment he decidit fer la meva versió amb una espècie de loneta i entretela doble.

necesser quadrat

També he aprofitat per estrenar una de les cremalleres de puntes que tenia per casa i encara no havia fet servir mai. M’agrada com queda i és molt fàcil de cosir; unes puntadetes per sobre i ja ho tens llest!

necesser quadrat2

Li he posat una de les cintes que vaig comprar a la fira creativa, i per dins he fet servir un tros de tela beige perquè faci de forro.

necesser quadrat3

Em direu que no us agafen ganes de guardar-ho tot dins d’aquest necesser?

firmatt

10 thoughts on “Necesser quadrat de La Pantigana

M'encanta llegir els teus comentaris!

