Shorts de puntes o pantaló de pijama?

L’altre dia quan us vaig ensenyar els meus primers pantalons ja us vaig avisar que aviat en vindrien més, i aquí els teniu, els primers shorts de la temporada!

Fa temps que quan veig els shorts amb puntilles, vores de ganxet etc em criden l’atenció, però em fa mandra comprarme’n uns perquè sé que no tindré valor de posar-me’ls pel carrer.

Fa uns dies vaig anar als encants, vaig trobar una tela d’aquest estil i em vaig animar comprant-ne un metre… total,  si finalment no en feia uns pantalons curts, segur que li trobaria una altra utilitat. Un pic a casa vaig decidir que ho provaria, i dit i fet, a partir d’uns shorts que tenia a l’armari  en vaig treure el patró. Encara no sé com, però vaig ser capaç!

pantalons encaje 1

 

La veritat és que estic contenta d’haver-ne pogut fer el patró jo sola, cosir-li les pinces pertinents i posar-li una goma… ara bé… ja està, la resta no em convenç. Al fer com una mena de línies, es nota que no m’han quadrat bé entre elles i es veu estrany, a part que potser sí que són molt còmodes, però no acabo de veure’m amb ells pel carrer.

pantalons encaje davant

 

En canvi com a pijama o per estar per casa potser sí… no sé, crec que amb la roba que m’ha sobrat potser intento fer-me una  faldilla.

pantalons encaje darrere

 

Les fotografies no es veuen massa bé, perquè la imatge està reflexada en el mirall del moble, que té més de 50 anys, doncs és de la meva àvia i li tinc un carinyo especial… és el seu tocador! de fet crec que és maco el moble que els pantalons jejeje

I ja sabeu, és dijous, toca RUMS 😉

firmatt

 

Anuncis

7 thoughts on “Shorts de puntes o pantaló de pijama?

  1. Doncs jo els trobo moníssims, però tens tota la raó, tota roba que porti dibuix uffff, quina cura s’ha de tenir perquè et quadri!!
    Ànims, que els segons seran moooolt millors!
    Petons, maca!

  2. doncs la veritat és que quan he mirat això de les línies que no quadraven perquè tu ho has dit, doncs sí, tens raó, però m’hi he fixat perquè ho has dit tu eh! no ho veig tan malament eh?

  3. Retroenllaç: Faldilla lace | Senyoreta Pots

  4. Retroenllaç: Cardigan Airy per no perdre el glamour | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

