DIY: Com fer Banderoles de roba

Em direu que no us agraden les banderoles que veiem per tot arreu? Estan de moda, no ho podem negar i sí, he acabat caient i me n’he hagut de fer unes! Són molt senzilles de fer, i queden la mar de mones allà on les posis. En el meu cas les he fet de dos metres de llargada i amb 6 banderetes, bàsicament perquè quan vaig pensar en fer-les no sabia ben bé on posar-les i tot i que volia que es veiéssin no calia que quedéssin massa llargues.

DIY BANDEROLES FINAL

Com veieu les he fet combinant dues teles que tot i tenir el mateix estampat són de dos colors diferents, verd i rosa, i per la cinta que les uneix he fet servir un biaix de color verd d’aquests que porten un festonet.

Material banderoles de roba

Els passos a seguir són molt senzills:

collage banderoles1

1. Tallar 12 triangles de la mateixa mida, 6 de cada color. Si la voleu fer més llarga talleu el doble de triangles que volgueu que tinguin les vostres banderoles

2. Cosir els dos costats, deixant la part de dalt oberta

3. Un cop cosits tallar la punteta de la part d’abaix, us ajudarà a que al girar quedi millor

collage baderoles 2b

4. Donar la volta als triangles

5. Planxar-los perquè quedi tot ben posat al seu lloc

6. Cosir el biaix a la part de dalt dels triangles, deixant prou espai entre ells perquè quedin separats visualment i que al principi i al final es pugui fer una llaçada per penjar les banderoles. Jo  en comptes de fer una cara d’un color i l’altra d’un altre he preferit combinar una bandereta de cada color.

I ja està! ja tenim un nou element de la nostra decoració, fàcil, ràpid i estiuenc. Jo em moro de ganes de trobar-li el seu lloc a la meva nova habitació de costura!

BANDEROLES FINAL

firmatt

 

 

4 thoughts on “DIY: Com fer Banderoles de roba

M'encanta llegir els teus comentaris!

