Samarreta mango o romàntica

Per Sant Joan vam anar a passar un parell de dies a França, i amb l’excusa vaig aprofitar per fer-me una samarreta i poder-la estrenar durant el viatge.

Feia uns dies una companya de feina em va deixar una samarreta de MANGO (l’he buscat a la seva web perquè la veiéssiu però no hi ha manera de trobar-la!) perquè intentés treure’n el patró, i és que quan li vaig veure posada em va agradar i em va fer gràcia intentar-ho. Quan me la vaig emprovar vaig notar que m’anava curta i una mica estreta, vaja que hauria de fer l’adaptació una mica a ull, i per això vaig decidir afegir-hi un bon marge de costura perquè em quedés més a la mida. Però ai! em vaig passar amb la mania habitual de “per si decàs”, i a més em vaig empanar i també li vaig afegir marge de costura al coll, i si em descuido me la faig de coll alt jeje

SAMARRETA MANGO

La tela principal és d’un blanc trencat amb unes floretes. És molt maca i em va enamorar des del primer moment que la vaig veure entre el cabaç dels retalls.

Al principi havia pensat pulir el coll i les sises amb un biaix del mateix color, però al final vaig preferir fer-ho amb un que fos diferent i destaqués, i em vaig decidir pel que veieu blau amb floretes, que vaig comprar a la fira Creativa… de fet m’estic acostumant a fer aquest tipus de contrast en les samarretes que cuso com per exemple aquesta i aquesta altra,  i he de reconèixer que m’agrada.

SAMARRETA MANGO2

El que la fa especial és la part del darrere. Hi ha una obertura que calia tancar d’alguna manera, però a la vegada havia de ser fàcil d’obrir perquè sinó amb el coll tan just no me la podria posar i treure! Així que vaig decidir posar-hi un gafet, i perquè quedés més maco hi vaig cosir un botó en forma de floreta, el qual està enganxat en un dels costats del gafet però que quan la dus posada sembla que estigui al mig.

Si segueix fent aquest temps encara me la podré anar posant sense que el coll m’agobii massa per la calor… i sinó per presumir s’ha de patir que diuen oi?

Anem a xafardejar el RUMS?

firmat

Anuncis

17 thoughts on “Samarreta mango o romàntica

    • i tant anima’t perquè total, el pitjor que pot passar és que no surti com voldries però aprenguis coses noves! i si surt bé, que és el més probable… la sensació no té preu!

  1. Aiiiiii, quines fotos més cuques!!! són d’entorn així tot romàntic 🙂
    m’agrada molt la samarreta! amb un collaret així més aviat llarg (i sobretot, DIY) t’hi acabaries de fer el toc perfecte!

  2. fidel al teu estil, m’encanta! encara que segueixo enamorada de la del coll peter pan, pero no crec que a mi em quedessi igual de bé! les fotos son genials, semblen de revista!!

    petons !

    Isabel

  3. Retroenllaç: Recollit amb diadema de cordó de seda | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

