Les meves primeres sandàlies

Fa mesos em vaig apuntar a un curs per aprendre a fer sandàlies, i per fi el mes de Juny va arribar el moment… aprendria a fer les meves pròpies sandàlies fetes a mà!

sandàia1

Van ser 4 sessions molt amenes i d’intoxicació continuada amb la cola de contacte jejeje on vaig poder fer les meves primeres sandàlies a partir d’una cunya d’espart.

Vam fer la plantilla, la vam forrar amb tela i pell, vam fer totes les parts de la sandàlia … i és evident que per fer tot això es necessita algú amb paciència i que li encanti el què fa, com és l’Aina de Pretty Costuras. Si encara no la coneixeu passeu pel seu blog, però sobretot busqueu-la a Youtube, us encantarà! És detallista, meticulosa i una molt bona profe… només espero que aviat s’animi a fer alguna altra classe.

costat collage

Tornant a les sandàlies… no estic massa acostumada a anar amb talons, però aquestes les he fet jo, i tampoc són massa altes, o sigui que no tinc excusa, aquest estiu a practicar amb els talons!

Vaig voler dona’ls-hi un aire una mica campestre, doncs amb l’espart em va semblar que quedaria bé, així que vaig decidir combinar el color lila amb una tela de cotó de floretes.

Finalment com veieu porten una flor feta amb la mateixa roba lila a la part exterior.

sandalies collage final

Amb els meus ratolins preferits ja vau veure com de  diverit i senzill és tunejar unes sabates, però fer-les des de zero… és genial! I vosaltres, com porteu el tema sabates? Us agrada personalitzar-les? Us n’heu fet algunes?

Me’n vaig corrents amb les meves sabates noves a xafardejar què han fet les altres noies del RUMS!

firmatt

Anuncis

31 thoughts on “Les meves primeres sandàlies

  1. son genials!!!! jo tinc unes del mateix estil pero amb tela de liberty de flors comprades en una botiga (encara que deien “made in spain” aixi que jo encantadissima de la meva compra), a veure si faig una foto, son una miqueta ‘estil vintage’

    petons i aquest curs ha valgut la pena!!

    Isabel

  2. M’has deixat amb la boca oberta! Quina passada, són precioses!!! I deu ser tan gratificant portar unes sandàlies tan maques i fetes per tu mateixa!!!
    M’encantaria aprendre jo també!!!

  3. Son preciosas, y que buen acabado!!! Yo compre las suelas para intentarlo, pero la verdad es que no se por donde empezar. Sabes si van a hacer tambien algun curso o tutorial online (soy de pamplona)? Es que me han encantado. Muchas felicidades!!

  4. Jajaja encara em faràs posar vermella!
    Ja començava a pensar que no les veuria publicades! La floreta en lila hi ha quedat molt bé, felicitats!!!

  5. M’encantan!!! no hi ha res que se’t resisteixi!!! T’han quedat genial, ara a gaudirles i fer mès, oi?… que segur que de seguida t’acostumes al taló. Una abraçada i enhorabona!

  6. Doncs t’han quedat genials! Són molt xules i l’aire q dius campestre tot i que se’ls veu, no el veig per res exagerat. les pots fer servir tranquil·lament per anar per tot arreu! sí sí sí, jo vull que t’acostumis a portar talons 😀 seríem pols oposats pel que veig…
    per cert, que m’he fixat amb un detall: portes la manicura moníssima també, com les sabates! ;P

  7. preciosas!!!!
    donde compraste la suela???
    precisamente hoy, una compañera de trabajo y aficcion, me contaba que querian hacerse unas, pero no pudieron por que no encontraban estas suelas.
    gracias!!!

    • gracias! Se compran en alpargaterias como la Manual Alpargatera de Barcelona. Diría que también las venden en algún lado por internet, pero no sé si son las mismas, de hecho la profe del curso dijo que hay que ir con cuidado que a veces te las venden que no son demasiado comodas.

  8. Ostres!! Justament ahir estava pensant que ja sería total si em fera les sabates!! Jejejeje el cas es que no sóc jo de “cunya”… Però aquestes són una preciositat!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

