Samarreta de tons blaus

Sí, una altra samarreta, ja en tinc l’armari ple! Però és que a part de ser la peça de roba que més faig servir perquè acostumo a anar gairebé sempre amb texans, cada vegada que en faig una procuro esmenar els errors comesos en l’anterior, i això em motiva per tornar-ho a intentar i veure que poc a poc van quedant millor.

samarreta tons blaus

Aquesta vegada he fet servir un patró que ja havia utilitzat una vegada per fer una samarreta de tons grisos i roses, la qual podeu veure aquí. Em va agradar molt com va quedar, i la veritat és que me la poso molt sovint. L’únic però que té és que és sense mànigues, i quan va caure a les meves mans un retall d’una viscosa moníssima de colors blaus i verds, vaig decidir que provaria de fer la mateixa samarreta però fent-la de màniga curta.

I dit i fet, aquí la teniu. El disseny en sí és el mateix, unes pinces per davant i el coll pulit amb un biaix d’un color que combina amb la tela.

davant

I per darrere una cremallera també de color semblant a tot el conjunt.

Quan vaig tallar la roba no vaig recordar que l’anterior vegada li havia afegit un bon marge de costura als baixos perquè no em quedés curta, com m’acostuma a passar amb totes les samarretes de la revista Patrones, i li vaig afegir només dos centímetres. Semblava que una vegada li fes la vora quedaria curta, i vaig decidir utilitzar el biaix que em va sobrar per pulir els baixos, jo crec que és un detallet que ha quedat força bé.

darrere

Finalment les mànigues. No tenia ni idea de com fer-les, així que no em vaig complicar massa la vida i vaig decidir tirar pel dret utilitzant les de la Plantain. Ara sé que hauria d’haver mirat d’adaptar-les a la mida de la sisa de la samarreta i segurament haurien quedat millor, perquè una vegada tallades vaig veure que eren massa petites, però amb una espècie de pinces va quedar solucionat. Potser si t’hi fixes tiva una miqueta de darrere, però per mi és genial, i ja la llueixo sempre que puc.

davant2

darrere2

I ara com a bon dijous, anem a xafardejar el RUMS?

firmatt

Anuncis

24 thoughts on “Samarreta de tons blaus

  1. ja ho saps, m’encanten les teves samarretes, de fet m’encanta tot el que fas, si fins i tot vas fer-te unes espardenyes!!! no t’ho vaig poder dir, que el móbil no em deixava publicar, però em vas deixar ben parada, quina capacitat, nena!!. Jo encara busco el moment de fer-me la samarreta amb la tela de flors que em vaig comprar…però no la veig…te l’hauré d’enviar ;)))

    • Moltes gràcies!!! El que passa és que he perdut la por, si alguna cosa no queda bé, doncs què hi farem, un altre dia serà! Què et sembla si t’envio algun patró d’alguna samarreta que hagis vist per aquí que t’ha agradat i la intentes fer? T’asseguro que si jo he estat capaç de fer-la tu també, i has de perdre la por als estampats! jeje pensa’t l’oferta 😉

  2. Doncs molt xula! L’estampat vist d’aprop t’hagués dit que no em convenç, però com que el deixes pel final del post i una primer s’il·lumina amb la samarreta, et puc dir que sí, que m’agrada molt!
    i el detallet de la cremallera comença a ser PRO PRO ehhhh

M'encanta llegir els teus comentaris!

