Ronyonera Naii

Quan surto a passejar amb l’Esquitx, i sobretot ara a l’estiu, em fa mandra anar amb el bolso a sobre. Em pesa, em molesta i m’acaba fent mal l’esquena. Tinc la motxilla més maca del món per evitar tot això, però encara així de vegades crec que m’aniria bé una coseta més petita que em permeti portar les claus, el mòbil i  les bossetes per l’Esquitx de manera còmoda, i on pugui tenir-ho tot a l’abast sense haver-me de girar a obrir la bossa.

Vaja, que sí o sí havia de cosir-me una ronyonera, veieu la necessitat imperiosa oi?

ronyonera

Tenia dos models en ment, amb els patrons imprimits i tot, els dos ben coneguts en el món costuril com són la de Diario de Naii i la de Para mi peque con amor. A final m’he decantat pel primer, tot i que amb la idea de fer ben aviat l’altre model!

Per fer-la he combinat tres teles diferents però semblants. Per davant ja heu vist que és de tons verds, doncs per darrere és igual però rosa.

darrere

La tela del fons és amb tons blaus.

sota

Aquí la podeu veure una mica per dintre.

per dins

I aquí amb la tanca.

tanca

 

I ja tinc ronyonera per les mini excursions d’estiu! Ara sí que ja puc dormir tranquila 😉

RONYONERA ESquitx

I per no perdre la tradició RUMSERA, anem a veure què han fet les altres noies?

firmatt

20 thoughts on “Ronyonera Naii

  1. Tinc la cartera a joc!!!! Jajajaja!!!! Me n’hauré de fer una per mi!!! La cinta rosa on l’has trobat perquè a la nostra city nomès n’he vist en negre i en un blanc trencat!
    Molt xula la ronyonera!!!! Com sempre!!!!

  2. m’agrada molt!!!! i es veu molt molt pràctica!
    només tinc una proposta que no sé segur si serà d’ajuda o es una xorrada: així veient-la, he pensat q.. podria ser q normalment les ronyoneres del costat de dins (cap al cos) siguin més aviat fosques? potser pq s’embruten al estar tant enganxades al cos? bueno, ja aniràs informant. total, la teva es pot rentar fàcilment!

  3. Q mona!!!! Espero q no te haya sido dificil coser las esquinas, cuando subi el tuto no estaba muy convencida q seria buena opcion pero ya no tenia tiempo para pensar 🙂

  4. Retroenllaç: Ronyonera masculina i proposta per si t’interessa | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

