Regalar diners en un casament

Cada estiu cau alguna invitació a un casament o altre, i aquest any no podia ser diferent.

He de reconèixer que jo no sóc massa fan d’aquest tipus d’events, però aquest ha estat diferent: Es casava una amiga meva de tota la vida, i em feia especial il·lusió.

Com vau poder llegir l’altre dia, a les dues ens agrada fer el gourmet de tant en tant, i en un principi havia pensat regalar-li una experiència al restaurant 41 graus per a ella i el seu futur marit, però després vaig pensar que els serien molt més útils els diners. Una vegada decidit això, només calia pensar com podia dona’ls-hi els diners d’una manera original, però a la vegada amb significat.

Regalar diners per a un casament de manera diferent o original pot ser complicat, però aquesta vegada ho vaig tenir clar ben aviat. Les dues hem anat a diversos cursos de cuina, i sobretot de pa… o sigui que aquest seria el tema, els hi regalaria el millor pa de la seva vida!

pa final

El pas a pas és molt senzill, només necessitem:

  • 1 pa rodó de mig kilo
  • un ganivet
  • cintes i roba de sac per embolcar-lo
  • paper amb les notes que els hi vols transmetre
  • els diners!

pa Collage

Tant fàcil com obrir el pa rodó per dalt, buidar l’interior, i si has estat previsora deixa’l un dia a l’aire perquè s’assequi. Després posa unes monedes al fons, i finament els bitllets ben plegadets. Torna a tapar el pa i ja només queda adornar-lo.

Com que tot el casament estava decorat amb un to rústic ho vaig tenir clar, puntilla i roba de sac, i ja tinc el regal a punt!

pa Collage final copia

I vosaltres, doneu els diners tal qual o prepareu alguna cosa dierent?

firmatt

Anuncis

7 thoughts on “Regalar diners en un casament

  1. Doncs és el que dius: els diners està clar que segur que et van de luxe i agraeixes, perquè al final no deixa de ser un regal. però amb el que et quedes realment en el record és amb el pa, que és xulíssim i molt molt original, pels de fora, però que a més per vosaltres té algun sentit més enllà, tant per les dues pels cursos com per l’embolcall pensant en un gran dia per a ella.
    un regal perfecte!

    PD: dones classes de creativitat, orginialitat i/o innovació? a mi se’m dona fatal tot això, i no és perquè no m’estimi a qui regalo coses 😦

  2. Retroenllaç: Tutorial: DIY braçalet de puntilles i decoracions de casament | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

