Faldilla lace

Quan em vaig cosir aquests pantalons de puntilles o “encaje” ja vaig veure que amb aquella tela tan romanticona seria ideal fer una faldilla.

faldilla lace

A poc a poc li vaig perdent la por a això de fer roba sense un patró i tallar sense patir, i de fet és el què he fet en aquest cas. Pel forro de sota vaig agafar de mida una faldilla texana que tenia per casa, li vaig fer una pinceta a cada costat i de seguida el vaig tenir.

faldilla lace collage

Tinc el modo Cursi ON, però no ho puc evitar, hi ha llocs que et conviden a somiar i recordar jocs màgics de quan era petita

Després amb la tela exterior no tenia molt marge de maniobra perquè m’havia d’adaptar al tros de roba que em quedava. Vaig tallar-lo a la mida que volia que tingués la faldilla (comptant amb que hi posaria una cintura a part), i vaig arrugar una miqueta tota la tela amb una basta per donar-li una mica de forma. Potser m’hauria agradat tenir una mica més de roba per poder-li donar més volt, però igualment m’agrada com ha quedat.

Pel que fa a la cintura, vaig cosir una goma ampla, però primer a sobre hi vaig posar una cinta decorativa d’un color rosa degradat. Tot i fer-ho amb una puntada en teoria elàstica, al fer-ho amb fil normal la cintura no dóna molt, però m’entra bé i una vegada posada és molt còmoda.

faldilla lace Collage3

Finalment li vaig col·locar com a detall una floreta que tenia per casa de color fucsia, per acabar d’arrodonir un look que m’encanta!

faldilla lace Collage2

Què us ha semblat? molt millor que els pantalons oi? … si us he de ser sincera els shorts me’ls poso per estar per casa 😉 en canvi diria que la faldilla tindrà un futur prometedor, no creieu?

I ara, a rumsejar una estoneta.

firmatt

13 thoughts on “Faldilla lace

  1. ou yeah! sense patró!!!!!! en res tenim aquí Srta. Pots Sastreria i Modisteria S.L. 😉
    M’agrada molt la faldilla i crec que la goma i la flor li donen un toc molt “chic”, guay guay! no sé per això pq menystens els shorts! a mi m’agradaven molt!
    t’he de dir per això que a les fotos dels shorts s’apreciava més el lace que a la de les faldilles 😦 no acabo d veure com es la “puntilla” en aquestes, potser per la llum o no sé

  2. Retroenllaç: Cardigan Airy per no perdre el glamour | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

