Inspiració…GRONXADORS

Aviat canviarem de pis i tindré un petit jardí per arreglar. Actualment el pobre sembla una selva, però dins del meu cap ja me l’imagino amb un munt de raconets especials… l’hortet, dues faroles antigues, alguna flor en una torreta DIY, una zona chill out, potser un jardinet per a les fades? (això donaria per tot un post sencer jeje no m’he tornat boja, és que passo masses hores al pinterest), i sobretot… un gronxador!

gronxador2

Que dius, quina utilitat té un gronxador en una casa on no hi ha nens? doncs mira, segur que algún dia o altre jo m’hi gronxaré, però a part d’això, em direu que no és bucòlic? Si encara no ho veieu clar, no patiu, que amb la recopilació de gronxadors per a jardí que he anat trobat per inspirar-me, segur que us acabo de convèncer!

1. Gronxador fet amb un neumàtic

roda

{gronxador roda}

roda1

{gronxador roda de colors}

2. Gronxador a partir d’una cadira

cadira

{cadira romàntica}

cadira1

{gronxador cadira}

3. Balancí

balancí

{balancí per l’entrada}

balancí1

{balancí}

4. Gronxador de palets

Columpios-con-palets-9

{palets}

palets2

 

{més palets}

5. Gronxador clàssic

gronxador jardí

{gronxador blanc}

2

{amb flors}

3

{esperan-te}

4

{decorat}

Si hagués de triar ho tindria difícil perquè tots m’encanten, tot i que segurament em decantaria pels clàssics. Són només un tros de fusta i un parell de cordes, però adornant-los de diferents maneres pots aconseguir un estil ben diferent. A més tampoc crida l’atenció com per eclipsar la resta de racons del jardí, però saps que està allà, esperan-te per quan tinguis ganes de sortir a prendre la fresca i endinsar-te una estona en els teus pensaments.

Conclusió, si algú em vol fer un regal pel meu sant, que no perdi de vista els gronxadors i les seves decoracions pertinents, encertarà segur! 😉

I a vosaltres, us agradaria tenir un gronxador en algún raconet de casa vostra? o potser ja en teniu un?

firmatt

Anuncis

7 thoughts on “Inspiració…GRONXADORS

  1. Vec que últimament has canviat un poc l’estil del teu blog, és més boèmic i romàntic no creus¿? Pel que fa els gronxadors ho he tingut molt clar!… el de rodes amb decoració de puntets moníssims i típics a la vegada! Tot i així els clàssics també són guais, jo m’imagno un decopage o pintat ben retro! 😉

  2. a mi sí!!!! i tot i que els clàssics són els que més m’agraden (també), m’hi passaria mes ratets si fos tipus el de cadira, on pugui recolzar-hi bé l’esquena i descansar-hi ben còmoda.. així que, els que li vulgueu regalar a la Srta. Pots pel sant, ja sabeu què em va bé a mi eh? ;P
    vaaaaaa síiiiii, poseu-ne al jardí! posa’l ara ja a la terrassa, i si després no et queda bé al jardí nou no patissis pas 😉

  3. Retroenllaç: 30 anys i somiant amb un jardinet de fades | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

