Samarreta ESTIU – MRDM

Ja sabeu que m’apunto a gairebé totes les propostes costurils que cauen a les meves mans, i aquesta samarreta  del bloc Mi rincón de mariposas no podia ser una excepció. Quan la vaig veure sabia que seria un bàsic digne d’estar a primera fila del meu armari.

pensar final

 

La samarreta ESTIU és un patró gratuit, molt senzill de cosir i molt agraït perquè et permet adaptar-lo fàcilment als teus gustos i necessitats.

En un principi és una talla M, però jo he hagut d’escurçar una mica els tirants pequè m’anava una pèl massa gran. Al mateix temps també és ampla, la qua cosa a mi m’ha anat la mar de bé perquè quan la vaig tenir tallada vaig veure clar que no podia deixar-la llisa i li havia de posar algun detallet diferent.

davant i darrere

He utilitzat una tela de punt elàstica de tons liles que em va enamorar només veure-la, i tant les sises com el coll els he pulit amb trapillo negre que tenia per casa. No ho havia fet mai, però veient per diversos blogs que els quedava bé l’invent vaig decidir provar-ho, i estic encantada!

gronxador Collage

A la meva màquina no li agrada massa cosir punt, i es salta totes les puntades que pot! Però amb el trapillo al no haver-lo de cosir per fora, no es veuen els errors que hi ha, o si més no, no tant! Simplement l’he cosit per dins i després ell solet s’enrotlla i queda ben posat, una delícia vaja.

gronxador Collage2

Podria haver-la deixat tal qual, doncs ja era ben maca, però de seguida em vaig il·luminar i vaig veure que la samarreta em demanava alguna cosa més. Així que la vaig escurçar una mica i li vaig afegir una tira de punt negre que m’havia sobrat de quan vaig cosir els calçotets. 

samarreta estiu

La vaig deixar oberta a un costat per poder-hi fer una llaçada, i així també serveix per donar-li forma a la samarreta.

Finalment també vaig cosir-li a la part del davant un llacet negre que tenia per casa. Passa força desaperebut, però és d’aquells detalls que fan que cosir la teva pròpia roba sigui especial, doncs està plena de petites coses que la fan única.

I fins aquí un dijous més amb alguna cosa cosida per mi i per a mi… ara farà un any que vaig descobrir tot aquest món de la costura, i estic enganxada!

firmatt

 

Anuncis

22 thoughts on “Samarreta ESTIU – MRDM

  1. Preciosa! Jo també estic posada amb aquesta samarreta, jejeje! i ja m’he viciat a posar el trapillo a tot arreu, em resulta tan cómode i m’agrada molt el resultat!

  2. Un any?!!!!! Però si cuses com si ho haguessis fet tota la vida!
    M’agrada molt la sammarreta, jo encara m’haig de posar.
    No he entés com has fet el coll amb trapillo, on puc veure alguna foto per aclarir-me

    • gràcies!
      Tens raó que en cap foto es veu prou detallat el coll com per veure’s bé com va posat, deixa’m mirar si aquest cap de setmana puc fer alguna foto del detall i et dic algo 🙂 ja veuràs que quan vegis com n’és de fàcil no te’n podràs estar de provar-ho!

    • Trapillo

      Hola! El trapillo es posa com quan poses un bies, l’únic que només ho cuses una vegada perquè després s’enrotlla sol i ja queda amb la forma, fent que no hagis de tornar a cosir per sobre, la qual cosa amb teles elàstiques i una mala màquina com la meva, s’agraeix, perquè no quedaria massa bé 😉
      Adjunto una foto a veure si et serveix!

  3. I tant si passa desaparcebut el llaç, em pensava que era una altra samarreta cosida (d’aquestes dobles), i hi queda molt xulo! el lloc de les fotos també és d’encant eh? ;P
    seré jo que m’hi fixo massa, o tires molts pels liles? 😉

M'encanta llegir els teus comentaris!

